sreda, 30. april 2014

Škatlice

Že v moji prejšnji objavi sem omenila, da sem zelo vesela, da slovenske spletne ustvarjalne trgovine ponujajo slovenske napise in štampiljke. Meni zelo ljuba je tudi spletna trgovinica Najlepši par. V čast si štejem, da njeno lastnico in glavno oblikovalko Tino, poznam osebno. Njene šablone in štampiljke so super, čeprav so na prvi pogled preproste, se da z njihovo pomočjo naredit marsikaj kompliciranega :D

Ne znam razložit od kje ideje, ampak z gotovostjo lahko potrdim, da včasih pridejo nepričakovano npr. med likanjem, med spanjem, v avtu, ...

Danes zjutraj je prav med likanjem zasvetila žarnica nad mojo glavo. Maj je takorekoč že tukaj in kot vemo, je to mesec porok, krstov, obhajil, birm in ostalega praznovanja. Običajno se ob takih priložnosti (vsaj pri nas na Primorskem) podarja konfete, ki so običajno zapakirani v ličnih škatlicah.
Škatlica bi lahko izgledala tudi tako :D


Upoštevati je potrebno, da gre za prototip, ki ga bo potrebno še malce nadgradit, ampak meni se zdi prav simpatična, upam da je tudi vam všeč.

Pa še to, če koga zanima pristavljam povezavo do Najlepšega para, kjer med drugim najdete tudi kakšno novo idejo za ustvarjanje.

Do prihodnjič lep ustvarjalni pozdrav,
V

Ni komentarjev:

Objavite komentar