ponedeljek, 28. marec 2016

Škatlice, škatlice

Še ena objava danes ... Tokrat v stilu še pomnite tovariši :P
Bilo je nekoč, že dolgo od tega, v deželi res ne vemo kje, ko nastala ta škatlica je ...  :D
Pristavljam še povezavo do originalne objave na blogu.

Pri izdelavi te škatlice, ki je nastala pred leti sem si pomagala s Tininim knjižnim kazalom. Za današji projekt, pa sem uporabila nov proizvod iz Najlepšega para in sicer Tag z dodatki.

Tina je sicer že objavila eno verzijo škatlice/košarice, ki jo lahko naredimo s pomočjo tega taga. Moji verziji škatlic pa sta nekoliko drugačni.  Izgledajo pa nekako takole :)

Sam postopek izdelave si lahko ogledate v spodnjem video posnetku.

Lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja <3

10 komentarjev:

  1. o, tale tutorial je pa zakon, ravno take rabim - hvala ti! Sem že razmišljala, da si moram nujno omisliti kakšno šablono za škatlico ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super škatljice
    in lepo uporabljena nov nožek
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za filemček in nasvete. Krasne škatlice si naredila. :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Video mi je bil zelo všeč. Škatlice so čudovite.

    OdgovoriIzbriši
  5. O, super video in seveda škatlice, dobra ideja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super. Ravno prav velike za kakšen sladek čokolatin in drobno pozornost :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super pridna si in idej ti nikakor ne zmanjka in super si predelala tag v škatlico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala ti za idejo in tutorial. Super!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lušne škatlice si izdelala in me nasmejala s prvo v stilu še pomnite tovariši. :-))

    OdgovoriIzbriši