sreda, 19. oktober 2016

Zarečenega kruha se največ poje ...

Ne vem kako je pri vas, ampak pri meni je vsako leto ista zgodba ...
Ko enkrat pride jesen sem z mislimi že pri prazničnih voščilnicah in tudi letošnje leto ni nobena izjema ... Oktober se je prevesil v drugo polovico in jaz že s polno paro ustvarjam novoletne voščilnice, pač ne moram pomagat ...
Trenutno sem v fazi, ki sem jo poimenovala "kompletiranje", zakaj ker sem se lotila izdelovanja kompletov voščilnic vseh možnih dimenzij v lični embalaži, razlog je predvsem testiranje in preizkušanje novih idej, z eno izmed teh sem vas že pred časom podražila na Instagramu, ker pa se je od te objave nabralo kar nekaj novih kompletov sem se odločila, da vam enega predstavim danes.
Če bi želeli videti še kakšnega pa le napišite v komentar ;)

Skratka izdelala sem pet izredno preprostih voščilnic velikosti 31/2 x 31/2 inča (približno 9x9 cm) velike voščilnice, ki so skupaj z kuvertami varno shranjene v ročno izdelani škatlici.
Za izdelavo pa sem uporabila papirje, ki jih že nekaj let skrbno hrčkam v moji ustvarjalni sobici :D
Napisi pa so iz nove kolekcije štampiljk Ustvarjalnega dotika
Pa, da neham dolgovezit, si kar poglejmo kako komplet izgleda.

Lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič,
Vanja

9 komentarjev:

  1. Fantastičen kompletek si pripravila. Kar pokaži nam še ostale ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuau noro dobro.In super ideja, prvič kako porabiti manjše koščke papirja in še lepo je tkole komplet nekomu podariti...

    OdgovoriIzbriši
  3. Vauu! Tole je za stoj, glej in občuduj! :)
    Ti tvoji kompletki voščilnic so vrhunska ideja.
    Prekrasen božični komplet v teh lepih tradicionalnih bravah je nastal. Razumem, zakaj si tale papir hrčkala toliko časa. Izjemen je! Napisi iz Ustvarjalnega dotika pa se čudovito ujemajo!
    Se že veselim, da vidimo, kaj je še nastalo v ustvarjalnem kotičku. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je, tudi sama, sploh ko je kakšno bolj hladno vreme že posegam po prazničnih zadevicah. Lepo si uporabila papirčke in izdelala celo komplet, kar mi je nadvse všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Wowo, tole je pa tudi meni zelo zelo všeč. Super si skombinirala potiskan papir in štampiljke. Izgleda kot bi bili napisi že v originalu na papirju. In tole s škatlico je super ideja.

    OdgovoriIzbriši