nedelja, 18. marec 2012

PL2012 - 01. - 09. teden

Po dolgem času spet blogam ...
Razlog je moj Project life, končno mi je uspelo razviti nekaj slik, da sem zadevo lahko začela izdelovat, urejat ... Namen tega ustvarjalnega projekta je, urediti in predstaviti vsakodnevne prigode v življenju. Včasih jih je več, včasih jih ni, včasih so lepe, včasih spet ne, ampak tako je pač življenje :D 
Sama sem se zadeve lotila relativno pozno in sicer v začetku marca, ko sem bolj sistematično začela beležiti dnevne dogodke. Za januar in februar je bilo potrebno malce improvizirati. Upam, da mi bo uspelo zadevo peljati skozi celo leto. 
Še nekaj tehničnih podatkov. Za cilj sem si zadala, da porabim čim več papirja, ki mi ostane pri izdelavi drugih albumov, voščilnic, ... Skušala bom vključit vse tiste majhne koščke papirja, ki najdejo domovanje v škatli in so hitro pozabljeni in nikoli uporabljeni. Za osnovo sem se odločila, da bom vzela kar bel scrapbook papir, tako bo imel moj "project" eno rdečo nit skozi celo leto. 

Predstavljam vam torej PL - 2012 od 1. do 9. tedna :D










 LP do prihodnjič Vanja

p.s. Prikazane PL 2012 strani so prikazane brez opisov dogodkov, imen ljudi na slikah, zaradi varovanja osebnih podatkov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar