sreda, 20. februar 2013

Leto 2013

Dodobra smo že zakorakali v leto 2013, saj sta za nami že skoraj dva meseca. Moj blog pa še vedno sameva, kar pa ne pomeni, da nič ne počnem. Nastalo je nekaj voščilnic, pa tudi par albumov.Vse kar je nastalo od moje zadnje objave, pa do danes si lahko ogledate v mojem albumu ali pa na mojem FB profilu. 

Tako, z dolgovi za nazaj smo opravili, sedaj pa novim izzivom, ki jih prinaša leto 2013 naproti.
Ustvarjalnih idej je veliko na zalogi in čakajo na uresničitev. Prva sprememba, ki se je zgodila, je vizualna saj sem se malce poigrala z novimi barvami ozadja, novo razporeditvijo,... Upam, da vam je všeč.

Sedaj pa k ustvarjlanim izzivom:
Že v lanskem letu, sem se lotila izdelovanja letnega albuma t.i. "Project life" oziroma po naše Projekt življenje, v katerem sem beležila utrinke vsakodnevnega življenja. Priznati moram, da sem se tega lotila rahlo neorganizirano, zato sem se letos odločila, da vse skupaj malce drugače zastavim. Kako boste izvedeli v naslednji objavi.

Še vedno bodo tu predstavljene nove voščilnice in albumi, prav slednjih je v nastajanju kar nekaj v  vseh mogočih velikostih, oblikah in barvnih kombinacijah. Želja je pri tem porabiti zaloge papirja (predvsem pa ostankov) in ostalega materjala, ki se je nabral ob izdelavi vsega mogočega.

Kot vidite mi ne bo dolgčas upam, da bo tudi tale blogec zaživel v vsem svojem sijaju.


Lep ustvarjalni pozdrav,

Vanja

Ni komentarjev:

Objavite komentar