sreda, 20. februar 2013

Project life 2013 (uvod)

Project life - projekt življenje, beleži vsakodnevne zanimivosti in dogodke v tekočem letu.
Pa začnimo z osnovnimi potrebščinami:

1. FOTOAPART : sama uporabljam  Nikon COOLPIX S 3300  predvsem zato, ker je majhen in ga preprosto vtaknem v žep in je vedno z mano.

2. OBDELAVA SLIK:  slike obdelujem s pomočjo programa Picassa.

3. IZDELAVA SLIK:  PL slike tiskam, kar doma s pomočjo tiskalnika Selphy, seveda lahko slike tudi date razvit ali pa jih natisnete na običajnem tiskalniku.

4. ALBUM in MAPE: z iskanjem le tega sem imela kar nekaj težav, saj sem hotela D-ring album, ki pa jih je pri nas že vedno težko dobit (lani sem uporabljala takle album) Letos sem se odločila za malce bolj ugodno varianto in sicer. album ima 4 obročke, v naravni barvi, v mape pa lahko damo fotografije 10x 15 cm.




 5. POSAMEZNE STRANI:  Prva stran je uvodna, na njej so osnovni podatki (za katero leto gre, uvodne misli,...). Nadalje so mape oz. strani razdeljene po tednih. Dve strani sta namenjeni enemu tednu (vse skupaj torej 12 prostrčkov za slike). Vsak teden ima tako naslovno "sliko", v kateri je zapisano za kateri teden gre ( npr. Teden 1) in datumi v tem tednu ( npr.  31. 12. 2013 - 6. 1. 2013). Te naslovne napise, sem naredila kar v Word-u in jih preprosto natisnila in izrezala.


Da strani niso preveč puste, sem poskrbela, tako da sem iz scrapbook papirja izrezala pravokotnike velike 10x15 cm in jih vstavila v posamezen razdelek v mapi.

Tako, to bi bilo za uvod vse, kako nastajojo posamezne strani in kaj vse potrebujme za izdelavo, pa v prihodnji objavi.

Lep ustvarjalni pozdrav,

Vanja

Ni komentarjev:

Objavite komentar