četrtek, 7. marec 2013

Ustvarjalni Ray ali moj prvi sejem

Juhuhu, že nestrpno pričakujem prihodnjo soboto ... Prvič se bom udeležila sejma, kjer bom prodajala svoje izdelke .

Upam, da se v soboto vidimo in lep ustvarjalni pozdrav,

Vanja

2 komentarja:

  1. Ojla, danes popoldan sem imela priložnost videti tvoje izdelke v živo (sem tista, ki je nakladala in te vprašala za blog :p ) in moram povedati, da izdeluješ prekrasne albume...pravzaprav vse mi je bilo všeč. Sama tudi rada "papirčkam" in vem koliko časa ti vzame izdelava albuma. Vsaka ti čast... ;)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ojla, me elo vseli, da so bili všečni :D
      Ah, nič nakladanja ni bilo, sem bila vesela vsakega, ki se je ustavil in se je malce pozanimal o mojih izdellkih :D
      mogoče sem bila jst malo nespretna, sam je bil moj prvi tak dogodek in malce mi je bilo tudi nerodno...

      Izbriši