četrtek, 12. junij 2014

Vanči ustvarja za Mavelu #01

Pa je prišel tudi moj dan za objavo na blogu trgovinice Mavelu.  Izdelek, ki ga danes predstavljam je preprost okvir za sliko. Ideja se mi je porodila, ko sem listala komplet papirja, ki sem ga dobila v Marininem paketku. Ena izmed strani je imela namreč kup okrasnih trakov, raznoraznih besed, med katerimi so bili tudi meseci v letu. Pa se mi je zdelo zabavno, da bi naredila tak okvir na katerem bi lahko mesečno zamenjala sliko in točno vedela katerega meseca je bila posneta. Ko sem na kup zbrala vse pripomočke sem se lotila dela in nastal je tale izdelek.



Do prihodnjič lep ustvarjalni pozdrav
Vanja

p.s. pa še seznam potrebščin, ki sem jih uporabila
 

3 komentarji:

  1. Tole si pa zelo lepo naredila. Všeč so mi barve in motivi. Jaz bi edino v sredini uporabila magnet, da bi delovalo kot magnetna tabla za sporočila.

    OdgovoriIzbriši