torek, 22. julij 2014

Voščilnica malce drugače

Danes predstavljam malo drugačno voščilnico. Ideja sicer ni moja, najdena v moji najljubši enciklopediji ... Uganete kaj bi to bilo? Vsi tisti, ki ste zakričali ali pa potiho rekli Youtube, se niste prav nič zmotili, saj tam najdem zanimive in nenavadne ustvarjalne ideje. 
Tudi tale voščilnica je bila najdena na youtubi ;)

Ker gre za testno verzijo sem uporabila barve, ki niso ravno moje, ampak na koncu priznam, da je vse skupaj izpadlo prav dobro ...
Upam, da vam bo všeč  ...

  
En lep ustvarjalni pozdrav, do prihodnjič 
Vanja

4 komentarji:

  1. Cool oblika, mi je zelo vsec in lusno si jo okrasila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D ja oblika je zanimiva, pa lahko si jo prilagajaš, saj lahko namesto štirih delov narediš samo tri.

      Izbriši
  2. Všeč mi je drugačnost . Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši