sreda, 19. november 2014

Praznične voščilnice 2014 ~ Dan 19 ~ Lonček dobrih želja

Današanjo voščilnica je tu in poimenovala sem jo :


"Lonček dobrih želja"




Sestavine za izdelavo:
- natur osnova za voščilnico (in kuverta)  kvadratne oblike
- komplet rezalnih šablon in štampiljk  Najlepši par
- teksturna pasta
- plastična šablona
- lepilo
- črna, zelena, modra in rdeča blazinica
- vrvica
- barvice/markerji
- bleščice
- okrasni kamenčki
- kotni luknjač
- 3d penice

Recept:
Recept za današnjo voščilnico se začne pri lončku, ki sem ga najprej odtisnila in izrezala, nato sem v sam lonček odtisnila napis( v rdeči barvi) in ga malo posenčila z modrim markerjem, da deluje kot da je steklen. Ker sem večino prostora porabila za napis sem vsebino lončka popestrila s tremi zelenimi kamenčki. Pod pokrovom lončka, ki sem ga tudi pobarvala z markerji sem ovila vrvico in jo zavezala v mašnico. 
Lončku sem nato naredila posteljico iz zelenih vej, ki sem ji odtisnila na kos belega papirja. Dodala sem še rdeče pike, ki predstavljajo jagode ali pa bunkice, ki sem jih nato prekrila z lepilom, da sem dobila tak 3d efekt. Sam bel papir sem posenčila z modro blazinico, da sem ji vdihnila še dodatno dimenzijo. Lonček sem nato s pomočjo 3d penice prilepila na pripravljeno posteljico.
Ker sem si izbrala natur osnovo za voščilnico, sem sprva hotela pripravljen lonček samo prilepiti na osnovo, pa mi nekaj ni dalo miru in sem si živeljenje malce zakomplicirala. Posikala sem plastično šablono, teksturno pasto in lepilni trak, s pomočjo katerega sem šablono pritrdila na osnovo. Po pravici povem, da se nisem trudila, da bi zadeva izgledala čisto in eleganto, hotela sem en tak "rustik" efekt. Ker sem si izbrala šablono z izjemno eleganco in tankimi robovi, sem bila prepričana, da vse skupaj sploh ne bo fukncioniralo. Pa se je nekako izšlo in lepo je vidno, kako je na določenih delih paste več, na drugih pa manj. Dodala sem še nekaj bleščic v prahu, vendar sem pozabila na lepilo in tako ob premočnem tresenju letijo povsod ;) 
Tako sem dobila še en dodaten efekt, ki bo za posledico imel pobleščičeno stanovanje pri prejemniku, za kar se že v naprej opravičujem (ha ha ha). Na koncu sem lonček prilepila na osnovo in voščilnica je gotova. 

Nova te že jutri čaka, prav tukaj na mojem blogu. 


LUP 
Vanja


3 komentarji:

  1. Zelo lusno izpade tale kozarec poln zelja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovtie želje si stlačila v kozarec in jih zapakirala za hude čase :). Tudi ozadje je fantastično.

    OdgovoriIzbriši