četrtek, 20. november 2014

Praznične voščilnice 2014 ~ Dan 20 ~ Male skrivnosti ...

Današanjo voščilnica je tu in poimenovala sem jo :


"Male skrivnosti ..."




Sestavine za izdelavo:
- rdeča osnova za voščilnico (in kuverta) pravokotne oblike
- bel papir
- rezalna šablona
- štampiljka snežinke in napis iz Ustvarjalnega dotika
- lepilo
- rdeča blazinica
- vrvica
- perlice
- kotni luknjač
- 3d penice

Recept:
Osnovi za voščilnice sem zaoblila vse štiri robove. Iz belega paprija sem odrezala nekoliko manjši  pravokotnik, ki sem mu tudi zaoblila vse robove.S pomočjo šablon sem izrezala šest kvadratkov in v njihovo sredino z rdečo blazinico odtisnila snežinko, kvadratke sem na belo osnovo prilepila s pomočjo 3d penice, približno na sredino. Pod kvadratke, sem odtisnila še napis, nad kvadratke pa zavezala vrvico. vse skupaj sem nato zopet s pomočjo 3d penic prilepila na osnovo za voščilnico.
Ker je osnova rdeče barve, sem  v notranjost prilepila bel papir, da bo voščilo lepše vidno.
Tako današnji recept je kratek. Povem naj še to, da sem idejo za današnjo voščilnico dobila na spletni strani Pinterest .

Nova te že jutri čaka, prav tukaj na mojem blogu. 


LUP 
Vanja

1 komentar: