ponedeljek, 24. november 2014

Praznične voščilnice 2014 ~ Dan 24 ~ Element presenčenja

Ponedeljek je tu in vstopili smo v zadnji teden novembra in s tem tudi do zadnjih sedmih voščilnic. Neverjetno je kako hitro je minil čas. Tokrat predstavljam voščilnico z imenom


"Element presenečenja"








Sestavine za izdelavo:
- bela osnova za voščilnico (in kuverta) pravokotne oblike
- štampiljka iz Mavelu
- štampiljke snežink
- kristalčki
- embosing prah črnein bele barve
- blazinica za embosiranja
- distress blazinice

Recept:
Med pospravljanjem sem zadnjič našla črn embosing prah in seveda sem ga takoj uporabila in nastala je zgornja voščilnica. Verjetno se sprašuješ kje je element presenečenja.
 No, snežinke so tokrat črne barve, kar je nekoliko nenavadno. 
Embosiranja sem se lotila v dveh korakih. Najprej sem odtisnila vse snežinke in jih embosirala s črno, nato pa še napis, ki je dobil lepo belo barvo. Ker se belega napisa ni videlo, sem ponovno uporabila distres blazinice, ki sem jih tokrat samo na nesla na papir brez dodajanja vode. Nastal je zanimiv efekt, ki sem ga dopolnila še z bleščicami v sredini snežink. Na voščilnici je stestirana še ena "novost" in sicer z vlažilnim robčkom sem šla čez napis in ker distress blaznice reagirajo z vodo je na napisu nastala ena packa, ki nekako poudari sam napis. ;)
Pod streho je še ena voščilnica, nova pa te že jutri čaka prav tukaj na mojem blog.
   
LUP 
Vanja

1 komentar:

  1. Čudovita :). Res je malo elementa presenečenja s črnim embossirnajem, vendar mi je zeloo všeč! :)

    OdgovoriIzbriši