nedelja, 30. november 2014

Praznične voščilnice 2014 ~ Dan 30 ~ Zasnežen venček

Pa smo pri zadni voščilnici, ne morem verjeti, da mi je uspel tale celomesečni izziv. Današnjo voščilnico sem poimenovala:



"Zasnežen venček"




Sestavine za izdelavo:
- natur osnova za voščilnico (in kuverta) pravokotne oblike
- natur papir
- štampiljka iz Najlepšega para
-  tekoče perle
- rdeča blazinica
- bel embosing prah
- blaznica za embosing
- grelna naprava
- distress blazinice
- čopič

Recept:

Današnja voščilnica je nastala čisto po naključju, ko sem se malce igrala s Tininimi štampiljkami  iz lanske kolekcije. Lani so bile pravi bum in je veliko ustvarjalk ustvarjalo z njimi. Sama sem si jih pustila za letos in kot ste videle, sem jih letos stare in tudi nove kar pridno uporabljala. No, pa pustimo malenkosti in se lotimo dela. Najprej sem si na osnovo naredila križ, da sem dobila središče potem pa enostavno vejice nizala/odtiskovala med zarisanimi črtami, da sem dobila lepo polno strukturo. Ker sem želela bel napis, ker je lepo viden na natur barvi, sem bel napis embosirala, ker pa pri tem nisem bila previdna je nekaj embosing lepila pristalo tudi na venčku in s tem tudi praha. Ko sem vse skupaj embosirala, sem dobila bel efekt na delu venčka, ker me je spominjal na sneg, sem želela prenesti ta efekt, še na preostale dele venčka. To sem storila tako, da sem v embosing blazinico potapkala čopič in tako "lepilo" prenesla na venček, vse skupaj sem posula s prahom in sregrela. nastal je super zimski venček, ki sem ga nato popestrila z rdečo mašnico in nekaj rdečimi perlicami. Meni se zdi venček super.

Tako, pa sem prišla do zadnjega recepta v mesecu novembru. Nastalo je 30 voščilnic, takšnih in drugačnih, za vsak okus nekaj. Upam, da so vam bile všeč in da ste z veseljem spremljale in mogoče tudi preizkusile kakšen recept. Vesela, sem vseh komentrajev, ki ste mi jih namenile. Vesela, bom tudi kakšne pripombe in mnenja, kako sem vam je celotna zadeva zdela in če jo ponovim tudi naslendje leto ;) 

S tem pa zgodbe in voščilnic še ni konec, na zalogi je še nekaj voščilnic, ki jih bom predstavila na blogu, vendar ne v obliki receptov samo slikovno ;) 

V veselje mi je bilo ta mesec ustvarjat in pisat za vse Vas.
Želim Vam/Ti en lep praznični čas 
Do prihodnje objave pa 
 
   
LUP 
Vanja

5 komentarjev:

  1. Tudi ta je krasna. Zanimivo, da se najboljše stvari zgodijo po nesreči. Zelo mi je všeč ideja s čopičem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Serija tvojih voscilnic iz zadnjih treh objav je pa cisto po mojem okusu :) Zelo lepo in se dobro, da se ti je tole z embosing prahom ponesrecilo, ker je res odlicen efekt. Jaz si pri stempljanju vencka tudi pomagam tako, da si izrisem krog na katerega nato stempljam in na koncu poradiram.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna je, tele Tinine štampiljke so res nekaj posebnega in zelo uporabnega!

    OdgovoriIzbriši
  4. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII kako je pa tole lepo! :)

    OdgovoriIzbriši