četrtek, 6. november 2014

Praznične voščilnice 2014 ~ Dan 6 ~ Naravna eleganca

Prišli smo do šestega dne in z njim je tu tudi nova voščilnica z imenom:


"Naravna eleganca"


Sestavine za izdelavo:
- natur osnova za voščilnico (in kuverta)  pravokotne oblike
- bel  scrapbooking papir
- komplet štampiljk Ustvarjalni dotik
- lepilo
- rezalnik
- perle
-  bel satenast trak
-  blazinica za embosiranje
- embosirni prah
- grelna naprava
- embosing mapica s snežinkami (kakšne koli snežinke)
- tanke šablone za izrezovanje (pravokotniki) 
- vrvica 
- 3d penica

Recept:
Ker sem znana po tem, da imam rada domače stvari, sem zelo vesela, da imamo v naši deželici kopico ustvarjalnih kreativcev, ki osrečujejo vse tiste, ki ustvarjamo in med temi sem tudi sama. Velikokrat sem že povedala, da jih podpiram in z veseljem kupujem izdelke, ki mi olajšajo delo pa še plod domače domišljije so. Tako je nastala tudi tale voščilnica. Komplet štampiljk sem kupila takoj, ko so se pojavile v trgovini in našla sem pravi trenutek, da sem jih uporabila. Iz kompleta sem izbrala napis, ki ustvarja smrečico. Odtisnila sem ga z blazinico za embosing na natur papir, uporabila sem bel embosing prah in vse skupaj "zapekla" z grelno napravo. Nastal je čudovit efekt, ki je malo popestritve postavljen na belo podlago, za dodatno dimenzijo, pa poskrbijo 3d penice. Osnovo za voščilnico sem "oblekla" v embosing srajčko s snežinkami in tako je nastalo ozadje in s tem podlaga za mojo vočilnico. Okoli osnove sem ovila belo vrvico, nato sem prilepila "sličico". V središča snežink sem prilepila perlico in voščilnico dodala belo mašnico.
To je za današnjo objavo vse in se vidimo jutri.

LUP
Vanja

5 komentarjev: