torek, 19. januar 2016

Dobrodošel Jernej

Danes vas malo bombardiram z objavami, se pač dogaja :)
Včeraj nas je vse razveselil še en mali korenjak, ki sliši na ime Jernej in mami Sandra si definitivno zasluži, da v porodnišnico prejme eno lepo voščilnico...
V poznih večernih urah je nastala tale :D


Lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič,

Vanja <3

6 komentarjev:

  1. Kako je ljubka! In kako je res lepo dobiti voščilnice že v porodnišnici - ob taki bi se pa jaz menda kar razjokala (od sreče) ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, ja prva mamica, ki jo je dobila letos (voščilnica za Izaka) je bila navdušena ko je dobila pošto v porodnišnico, je rekla, da je bila zelo presenečena in vesela :D

      Izbriši
  2. Luštkanaaaa, tudi jaz pošljem v porodnišnico čestitko. Mmaice so navdušene ( si želim, da bi jo lahko poslala še večkrat)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sama sem v zadnjih dveh tednih poslala 3 in mislim, da sem za nekaj časa zaključila. Ker trenutno ne poznam nobene nosečke več, sem prepričana, da jih bom naredila še kar nekaj za druge ;)

      Izbriši