petek, 8. januar 2016

Pošastna zabava - dekoracija za kolačke


Moja tokratna objava je namenjena praznovanju rojstnega dneva, pa ne rojstnega dneva kar tako ampak otroškega rojstnega dneva. Vse bolj so moderne tematske zabave. Naša draga Tina Baša, je  v eni izmed svojih izdaj ustvarjalnih pripomočkov  imela ljubke pošasti, sem se odločila, da končno obrišem prah iz štampiljk in šablon in jih uporabim.
Ker so vse bolj priljubjeni tudi mafini, kolački ... sem se se odločila, da naredim dekoracijo zanje.
Končni izdelek izgleda  takole.


Sedaj pa se posvetimo še izdelavi.
Za osnovo sem izbrala dva kroga različnih velikosti, ki sem ju izrezala iz barvnega papirja, to sem storila devetkrat, ker sem želela devet dekoracij. Med oba kroga sem prilepila zobotrebec, pomagala sem si  z lepilnim trakom, da sem zobotrebec pritrdila, nato pa še z obojestranskim lepilnim trakom, da sem kroga zlepila skupaj.
Potem sem se pa posvetila pošastim.

Pripravila sem si pripomočke (markerje, štampiljke, akvaralni papir, akvarleni čopič, črno blazinico in akrilno ploščico).

S pomočjo akrilnega bloka in črne blazinice, sem najprej odtisnila izbrano pošast na akvarelni papir. Po samem odtiskovanju sem pustila, da se barva dobro posuši in medtem pripravila vse potrebno za naslednji korak.
Pri samem barvanju sem se poslužila t.k.i. "smučing" tehnike, kjer sem na akrilno ploščico nanesla tri barve s pomočjo markerjev in nato vse skupaj poškropila z vodo, da so se barve malce pomešale med seboj.


Potem sem papiršek z odtisnjenimi pošastmi lepo "zapeljala" po mokri barvi.
Rezultat so pisane pošasti.
Izrezala sem jim še obuvala in roke, ki sem ji potem še potiskala.
Tri pošasti sem tudi pobarvala s pomočjo markerjev in vodnega čopiča. Ko sem bila povsem zadovoljna, sem vse še lepo izrezala, da bo še bolj nazorno, da gre za rojstni dan sem uporabila tudi balone z napis "Vse najboljše", ki so tudi dobili pisano obleko. 
Še končni izdelki malo pobližje. Malo mi je pri fotografiranju nagajala svetloba, zato slike niso ravno najboljše, to je še ena stvar s katero se moram letos spopasti in jo naštudirati. No, pošastke in balone sem na krogce prilepila s 3d penicami.




Tako, to je za tokrat vse do prihodnje objave en prav lep pozdrav,

Vanja





4 komentarji:

  1. Kako ljubko si okrasila mafine. Te pošatke so res vse prej kot pošastne ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vanči...kakšna svetovna ideja. Moji naslednji mafini, bodo tudi pošastni!

    OdgovoriIzbriši