četrtek, 25. februar 2016

Mesec Tininih novosti za Rayher - 13. dan ~ Foto dekoracija

Pa poglejmo podrobno kdo je "Foto dekoracija".

 
Tehnične lastnosti šablone
 sestavljena je iz ene šablon:
- dekorativni trak.

Kako sem šablono uporabila sama
Tokrat sem za demonstracijo uporabe šablone, uporabila filc. Izrezek sem z nekaj "telovadbe" spremenila v naprsni šopek, ki sem mu dodala še izrez marjetice in en kristalček. Izbrala sem meni ljube barve, modro in belo.  Sama sem pri izdelavi uporabila lepilo, lahko pa bi sestavne dele sešila skupaj.

Do prihodnjič en prav lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja <3

2 komentarja:

  1. Tudi tokrat si zelo domiselno uporabila šablona in ji dodala povsem novi pomen. Čeprav se ta šablona na prvi pogled ne zdi

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, joj...naprsni šopek!!! Vse pohvale za idejo in ljubko filcasto izvedbo.

    OdgovoriIzbriši