ponedeljek, 15. februar 2016

Mesec Tininih novosti za Rayher - 8. dan ~ Čipka cvetlična, kotna


Danes je z nami šablona:  "Čipka cvetlična, kotna"



Pa poglejmo podrobno kdo je "Čipka cvetlična, kotna". 
Tehnične lastnosti šablone
 sestavljena je iz dveh posameznih šablon:
- okrašeni kotni šabloni izrežeta notranjost, okrog pa oblikujeta črtkan rob.

Kako sem šablono uporabila sama
Tale šablona kar kliče po izdelavi okvirja in po nekaj opravljenih meritvah in narisanih črtah je nastal prav okvir.  Bel šeleshamer sem najprej odrezala na v velikosti 14,5x20,5 cm. V glavi sem imela idejo, da želim imet okrog čipke še dober centimeter roba. Tako sem si na izrezan pravokotnik najprej na rahlo izrisala centimetrski rob, ki mi je med drugim služil tudi za postavljanje šablon.  Na ta način sem dobila enakomeren rob, ki mi je na koncu pomagal tudi pri postavitvi ovalnega izreza na sredino, saj ta postavitev izrezov prav kliče po ovalnem izrezu. Da pride izrezana čipka res do izraza sem uporabila moder papir. Modrega okrasnega papirja sicer na koncu, ko je slika v okvirju ne bo videti, ampak tršega ozadja preprosto nisem mogla pustiti neobdelanega. Namesto slike lahko v ta okvir postavimo kakšno lepo misel, ki jo izrežemo s pomočjo manjšega ovala, v tem primeru, bo pisano ozadje vidno. ;)
Bel papir sem malo osenčila z Distress blazinico in mu s tem dodala malo starikavosti. ;)
Da pa je okvir dobil malo svečanosti sem mu dodala svetlo zeleno pentljo, v prostorčke med izrezi, pa sem dodala po tri perlice, ki okvirju dajo tisto piko na i.


Do prihodnjič en prav lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja <3

9 komentarjev: