sreda, 17. februar 2016

Mesec Tininih novosti za Rayher - 9. dan ~ Vejica z rožicami


Danes je z nami šablona:  "Vejica z rožicami"




Pa poglejmo podrobno kdo je "Vejica z rožicami". 
Tehnične lastnosti šablone
 sestavljena je iz štirih posameznih šablon:
- vejica zelenja,
- dva različno velika cvetova in
- sredina cvetov. 

Kako sem šablono uporabila sama

Čeprav je bila moja prva misel usmerjena k izdelavi voščilnice, sem si premislila in se odločila, da raje izdelam svoje štampiljke ;)
Šablono sem izrezala iz moose gumija in jo prilepila na EZ Mount in moje štampiljke so bile nared. 
 Z njihovo pomočjo lahko sedaj izdelujem ozadja in ostale čarovnije, ki mi bodo padle na pamet.
Tokrat sem se odločila, da izdelam svoj darilni papir. Za osnovo sem vzela rjav "kraft" papir, ki sem ga obilno potiskala z zelenjem in rožicami in nastalo je nekaj takega.
Tako potiskan papir sem uporabila, da sem zavila majhno pozornost.


Do prihodnjič en prav lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja <3

17 komentarjev:

  1. O tej ideji sem razmišljala ravno včeraj, ko sem gledala video od Jennifer in ti si tole odlično izvedla. Super si šablono predelala v štampiljko in paketek zelo lepo zgleda. Definitivno ena od stvari, ki si jo želim preizkusit in po tej tvoji objavi samo še bolj :) Hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malenkost ... tudi druge šablone iz te serije se da hitro pretovorit v uporabne štampiljke ;)

      Izbriši
  2. Vanja, kakšne ideje... noro lepo pride!

    OdgovoriIzbriši
  3. Super štampiljka domače izdelave. Lepo izpade in potiskan papir je enkraten.

    OdgovoriIzbriši
  4. In šablona je dobila svoj najlepši par. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Res super ideja in odlična izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala punce... super ste in vesela sem, da spremljate moje ustvarjlane dogodivščine :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj kaj ti meni delaš draga moja Vanja <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Kakšna dobra ideja in kako lepo pride na papirju! Super! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. tole je res neverjetna ideja in kakšen profi potiskan papir, uf.

    OdgovoriIzbriši
  10. VAU.
    Kako čudovito!
    Super ideja in še boljša izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  11. zelo sem vesela vašega pozitivnega odziva punce ...

    OdgovoriIzbriši
  12. Oooo, kako mi je pa tole všeč!!! Bravo, bravo, bravo...nekaj krasnega, prav zares :-)!

    OdgovoriIzbriši