sreda, 23. marec 2016

Darilne škatlice drugič

Pa smo spet pri škatlicah. Tokrat so nastali tetrapaki za mleko, ki vsebujejo sladko presenečenje za moje sodelavce, ki praznujejo v mesecu marcu.  Malo jih je treba pocrkljat ;) Upam, da jim bo majhna pozornost všeč :D


Lep ustvarjalni pozdrav do naslednjič
Vanja <3

14 komentarjev:

  1. uu kako lepo... pa samo ena na A praznuje vsi ostali pa so na M kot marec :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sem pa v službi danes ugotovila, da sem pozabila še eno na J ... se ji oddolžim naslednjič ... pa štela in pregledala sem ene 4x moj seznam pa mi je ušla :(

      Izbriši
  2. Zelo luštna darilca. Sem prepričana, da jih boš zelo razveselila :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako si pozorna! Krasne paketke si izdelala. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vanči, kako zelo si ti pozorna. Škatlice so zelo zelo lepe in lepo pisavo imaš :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super tetrapake si naredila :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepa pozornost. Super si se spomnila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasni tetrapaki, zelo všečno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasne škatlice od čudovite Vanje <3

    OdgovoriIzbriši