četrtek, 31. marec 2016

Mama praznuje

Danes je prav poseben dan, saj praznuje moja mama. Zanjo je nastala tale simpatična voščilnica.

Vse najboljše mama!  


Lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič,

4 komentarji:

  1. Res je simpatična in lepa. Si me spomnila, da bo treba spet v roke vzeti tole krasno Tinino štampiljko :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke še od mene. Sicer ji je pisala moja mama, ampak čestitko sem pa jaz naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidim, da tudi pri tebi velja "ZA MAMO LE NAJBOLJŠE". Čudovite orhideje in lep napis. Čestitke tvoji dragi mami tudi z moje strani.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe orhideje. Mi je ful zanimivo, ko vidim različne uporabe istih izdelkov. Lepo si se lotila barvanja, jaz sem običajno bolj minimalistična ;-) Lepo nedeljo ti želim!

    OdgovoriIzbriši