torek, 1. marec 2016

Prišla je pomlad ... vsaj meteorološka pomlad :D

Se že dolgo nismo brali ;)
Pred časom sem testno začela s snemanjem raznoraznih video nasvetov ... Za to odločitev sem zbirala  pogum kar nekaj časa in na koncu mi je le uspelo ... začetki so majavi ampak bo vsakič lažje in boljše...
Na željo punc iz ustvarjalnih skupin na Facebooku sem pripravila video predstavitev, kako izdelati voščilnico v obliki knjige. Vem, da na YouTubu mrgoli tovrstnih posnetkov tudi kakšen v slovenščini se najde, sem pa prepričana, da bo komu prišel prav tudi moj pogled in način predstavitve izdelave ;)

Rezultat  izgleda nekako takole

Kako taka voščilnica nastane, pa si oglejte na spodnjih dveh videoposnetkih 


 

Upam, da ste dobili kakšno koristno informacijo, nasvet in se beremo in gledamo kmalu.

Lep ustvarjalni pozdrav,

Vanja <3

2 komentarja:

  1. Neverjetno pridna si. Glede na to, koliko časa jaz porabim za snemanje in še več za urejanje videa, vem da to ni mačji kašelj. Le tako naprej. Super razlagaš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma nekako je treba "zapravit" čas in če je vsaj delček ustvajralnega pridiha zraven potem je vse skupaj toliko bolj zabavno. Skušam v enem kosu posnet, da mi potem ne rabi pretirano urejat, ker se še malo lovim v tem, sem že pozabila, kako to gre tudi kakšen bolj napreden program bi verjetno potrebovala ampak za prvo silo bo :D Pri razlagi mi prav pride moj osnovni poklic in izkušnje, ki sem jih pridobila med šolskimi zidovi :)

      Izbriši