sreda, 1. junij 2016

SOTV + predstavitev novega izdelka Najlepši par ~ Šablona - Vse najboljše3

Današnja objava bo pestra in združuje SOTV, predstavitev in prikaz uporabe novega izdelka iz Kolekcije Poletje 2016

To je tako en majhen bonus in bonbončke za vse, ki me spremjlate, hkrati je to moja 290 objava in še kaj :)
Skratka, danes v središče postavljam novo šablono, ki izreže napis "Vse najboljše"
Pregled vseh šablon si lahko ogledate tudi v mojem videu, v katerem razkrivam vse podrobnosti o novostih ;)

   


Pa poglejmo najprej  kdo je šablona "Vse najboljše 3". 
Tehnične lastnosti šablone
 sestavljena je iz dveh posameznih šablon:
- besedici "Vse" in "Najboljše", se držita skupaj in ju lahko razdružimo, sama ju bom zaenkrat pustila skupaj, ker mi je všeč postavitev negativa, potem ko izrežemo napis, za boljšo predstavo prilagam fotografijo.
 
Napis sem uporabila na spodnji voščilnici.

Tu pa posredi stopi SOTV ;) 
V enem izdem majskih blogov, sem pokazala kako izdelati svojo stencils šablono. Kako sem jo izdelala si lahko pogledate v tej objavi .
 
Ker sem pri izdelavi zgornje voščilnice uporabila skoraj identično metodo (uporabila sem ostanke plastične folije, ki sem jo uporabila eni izmed februarskih objav, ko sem predstavljala Tinine novosti za Rayher in tudi tukaj prilagam  povezavo do objave), sem se odločila, da tokrat prikažem postopek izdelave še ene voščilnice, le s fotogradivom ;)
 
Pripomočki za izdelavo:
- Distress blazinica, 
- košček belega papirja z dekoriranim robom,
- "domača" stencil šablona metulja in
- mašnica iz vrvice.
 Pred packanjem zaščitimo delavno površino, uporabila sem kar kos navadnega papirja.
 S pomočjo aplikatorja začnemo nanašati barvo. Če ne želimo, da se poznajo krogci, začnemo s "senčenjem" izven papirja in počasi napredujemo proti notranjosti. Meni je bilo vseeno, če imam krogce, ker se mi je zdelo, da je s krogci bolj zabavno, zato sem jaz po papirju tapkala.
 Med samim tapkanjem, sem prišla na idejo, da želim čipkasti del paprija ohranit bel, zato sem previdno na rob čipke prilepila kos papirja ( v mojem primeru 3d blazinice).
 Ker pa se mi je meja med zelenim in belim delom papirja zdela preostra, sem jo zmehčala s vrvico, ki sem jo prilepila točno na mejo.
 Delo si olajšam, tako da na zadnjo stran prilepim konca vrvice kar z lepilnim trakom.
  Da bo sam pobarvani del bolj izstopal, sem ga polepila s 3d blazinicami in mu tako dodala malo dimenzije. Na koncu sem na vrvico prilepila še mašnico.
 In tukaj je končen rezultat.

Danes malo čuden in obširen zapis. Upam, da je bil kljub temu koristen in poučen. :D 
Obljubim, da vam nekaj časa dam mir, mogoče pa vseeno pripravim kakšno objavo,
 tako v naprej, da me ne boste preveč pogrešale medtem, ko se bom potikala naokrog ;)

Lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič,

3 komentarji:

  1. Koliko luštnih reči si nam pripravila v tokratni objavi. Čestitam tudi za že 290 objavo. Hvala, ker deliš z nami tudi svoje koristne video tutorialse.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako zelo lepa objava! Super ideje imaš. Domača stencil šablonica metuljčka je fantastična in končni izdelek prva liga. :-) Uživaj na potepanju!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo elegantna metulja in končni izdelki :)

    OdgovoriIzbriši