sreda, 29. junij 2016

SOTV ~ Tri ideje za voščilnice/vabila

Pa je zopet tu sreda in naše skupno odkrivanje tople vode, ki je tokrat malo drugačno. V tokratnem odkrivanju, sem se posvetila ideji, kako lahko preprosto voščilnico popestrimo ali pa spremenimo v vabilo.

V vseh primerih je uporabljena bela osnova za voščilnico pravokotne oblike, manjši izrez pravokotnika s šivi, embosiran s pikami in pobarvano sličico mladoporočencev.

1. ideja - preprosta eleganca
 Sami voščilnici oz. vabilu nisem dodala nič kaj več kot piše v zgornjem splošnem opisu, ker se mi je zdelo, da ne potrebujem nekega kompliciranja.
2. ideja - popestritev z voščilom
Drugi verziji je dodan izrez "Čestitke".
 3. ideja - vabilo na tagcu
Pri tretji ideji sem se malo poigrala z odtiskovanjem štampiljk "Vabilo" in izdelavo tagcev, na katere sem odtisnila sam napis. Nastali sta dve različni varianti
a) tagec sem izdelala s pomočjo šablone iz kompleta "knjižna kazala"
b) pri drugi verziji pa sem uporabila že "idelan" tagec iz kompleta "Romantični okvirji"
Tako to je bilo kratko odkrivanje tople vode, do prihodnjič lep pozdrav,

3 komentarji:

  1. Vse štiri variante so mi všeč, najbolj pa osnovna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, kako lahko samo en detajl spremeni celotno sliko, kajne. Zato sem jaz v stanju samo en kristalček premikat po voščilnici tudi po cele pol ure :))Lepe voščilnice so. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hihi, seveda ... v podrobnostih je trik ... in če te kaj potolaži tukaj še ena taka, ki dodatke lahko v neomejen čas pomika po voščilnici sem in tja preden najde pravo pozicijo ;)

      Izbriši