ponedeljek, 11. julij 2016

2 za 60 :)

Evo moja slaba volja in prejšnje objave je mimo in spet sem v ustvarjalnem elementu ;)
Ker je poletje, sem se odločila, da je bilo dovolj dolgovezenja do jeseni in bodo moje objave malo bolj skromne, s kratkim opisom in fotografijo. Če bi pa želeli kakšen tutorial pa ga bom z veseljem posnela in objavila tukaj na blogu ;) (želje, pa zapišite kar v komentarje)

Ugotavljam pa, da je letos zopet leto okroglih obletnic, praznovanj in porok. Tako sta tokrat sta nastali dve voščilnici za 60. rojstni dan.


Do naslednje objave en prav lep pozdrav,

5 komentarjev:

  1. Ti dve pa komot zalepiš na najin izziv s Tino na temo jubilej. Obe sta krasni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. spremljam te vajine izzive, ma enostavno pozabim sodelovat ... hvala za opomnik, grem kar prilepit ;)

      Izbriši
  2. Kako sta obe lepi! Sem občudovala že na FB ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta čudoviti. Orhideja pa zmaga.

    OdgovoriIzbriši