četrtek, 21. julij 2016

Čipke, čipke, čipke ...

Danes vas razvajam z dvema objavama, tako pač je ... nisem se mogla upreti novim šabloncam, ki so k meni prišle včeraj ... Hiške še počivajo v svojih škatlah, ampak tem čipke pa sem takoj stestirala in nastali sta ti dve voščilnici. 
Če še ne veste in ste slučajno zašli/-e na moj blog ... Tim Holtz je moja ustvarjalna ljubezen <3 Enostavno genialen je. Zadnje čase malce zanemarjam njegove šablone, ampak počasi brišem prah in se lotevam ponovne uporabe :)

Še kratek opis kako sta voščilnici nastali :D
Na dva ostanka modrega papirja sem postavila šabloni in ju spustila skozi Big shot-a, pod dobljena izreza sem postavila kos pavs papirja in vse skupaj prilepila na natur osnovo za voščilnice. Dodala sem nekaj kristalčkov in napis. Hitro in enostavno :D


Lep ustvarjalni pozdrav,

4 komentarji:

  1. Ti dve šabloni res naredita krasna izreza in škoda bi jih bilo kaj bolj prekrivati. Zelo lepi voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastični šabloni in zelo elegantni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepi (res) šabloni. Tim Holz je kul (itak). Komaj čakam hiške ;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti sta obe :-)) Tista prva je tudi na moji listi želja, res je lepa.

    OdgovoriIzbriši