petek, 8. julij 2016

Malo drugačna ustvarjalna objava ...

Žalostna sem, povem po pravici in brez slabe vesti ... 
Verjetno se boste vprašali: Zakaj? Vstala sem z levo nogo (tako vstanem vsako jutro, ker mi lega postelje žal ne dopušča, da vstajam z desno).  Pa ni samo to vzrok za mojo žalost in jezo hkrati ...

Tiste ustvarjalke, ki me poznate že dolgo verjetno že veste kam pes taco moli ...Bom še ostalim prav hitro razjasnila kaj me teži. 

Moje ustvarjanje sega v moje otroštvo, v papirju sem se pa našla okrog leta 1997-98, ko so nastajle prve novoletne voščilnice. Malo bolj resno sem se z ustvarjanjem začela ukvarjat 2009, pa da ne bom sedaj dolgovezila z zgodovino se bom hitro prestavila v sedanjost, vendar moram orisat zgodbo, da boste bolje razumeli moje ""probleme".  V letu 2010 sem dodobra zakorakala v svet izdelovanja albumov/scrapbokov, v tem sem se našla in to še danes z največjim užitkom počnem. 
In prav tu se začne moj največji problem.  Izdelujem albume vseh oblik, velikosti, tematik ... Najbolj popularni pa so bili in so še vedno, albumi za novorojenčke v obliki bodija, prilagam   povezavo do prvega, ki je nastal. 
Šest let nazaj je bil scrapbooking španska vas, ni se dobilo papirja in ko sem iskala štance, ki bi mi izsekala različno velike kroge, me je prodajalka v prestolnici pisano gledala in mi zagotavljala, da to sploh ne obstaja. Pa je, in čez nekaj let se je pri nas dobilo morje različnih okroglih štanc, ki jih sedaj skoraj mečejo za nami iz trgovin.

Vrnimo se k papirju ... Slovenski ustvarjalni svet se je v teh šestih letih precej razvil, imamo nekaj dobrih blagovnih znamk, ki nas razveseljujejo s slovenskimi šablonami, štampiljkami.  Ustvarjalk je vedno več, kar pomeni, da se povpraševanje tudi veča, zato posledično tudi trgovinice, ki nudijo ustvarjalni materjal rastejo kot gobice po dežju... 
Dokaz, da jih je že veliko za to našo malo Slovenijo je spodnji seznam ( ni nobenega posebnega vrstnega reda, kakor sem se jih spomnila) :
1. Rayher
2. Najlepši par
3. Ustvarjalni dotik
4. Hobby & art
5. Art/ Bead.si
6. Darilnica Klavdija
7. Mavelu
8. Magic Craft Shop
9. Trgovina pri Levčku
10. Memories 
11. Antus
12. Tame's World 
13. občasno Hofer/Lidl/Tedi/Kik
14. ....
 verjetno sem še koga pozabila, ga bom dodala, ko se mi bo posvetilo oz. ko boste v komentarje zapisali kdo še manjka ;)

Skratka, spet sem malo zašla, dvanajst trgovin, ki nam nudijo SKORAJ vse ... Ne rečem nič, ponudba je pestra in raznolika, za vsakogar se najde nekaj.
So pa naše trgovine poseben fenomen, predvidevam, da materjal nabavljajo pri istih dobaviteljih, saj se konstantno dogaja, da imajo vse trgovine pod novostmi iste izdeleke, najbolj očitno je to pri papirju, saj se istočasno v vseh večjih trgovinah pojavijo isti kompleti papirja, mogoče se pojavi le razlika v ceni.
Pač kupiš tam kjer je ceneje, ampak na koncu nimaš kaj izbirat, ker je povsod enako. 
Pri mojih baby albumih je tako, da potrebujem 12x12 inčev velik papir zaradi velikosti albuma, da lahko mladi starši vanj pospravijo običajlne velikosti slik (10x15 cm). Malo sem preletela mojo inventuro in v teh letih je nastalo več kot 60 albumov v obliki bodija, temu lahko dodam vsaj še 60 otroških albumov "običajnih" oblik.

Prihajamo k bistvu ....

Rekli boste, pa naredi manjši album ali pa takega bolj preprostega, da ne porabiš toliko papirja... 
Tudi to počnem, brez skrbi ... včasih dobesedno čaram s tisitm kar imam ... ampak, ko naredim deseti album z istim papirjem, mi gre že na bruhanje in sem ga sita, da ga videt več ne morem ... 
Pri albumih za deklice še gre, ker lahko uporabim cvetlične vzorce, razpon barv pa je tudi kar širok.
Vse skupaj pa se zatakne se pri dečkih, saj ne moreš uporabit ravno roza barve ...
Danes zjutraj sem prečesala štiri največje slovenske spletne trgovine, prebrskala vse oddelke s papirjem in nisem našla nič uporabnega oz. ustrezne velikosti in ustrezne količine.  Imajo pa te trgovine pestro ponudbo božično novoletnih papirjev, ni da ni ... 

Druga skrajnost so pa cene, res ne vem če je potrebno, da za en 12x12 inčni papir dat ceno skoraj 2€, pa da ne boste mislili, da takih ne kupim, ko je sila je sila in potem na koncu dam več za papir, kot dobim plačano za album ...

Pred mano je seznam petih albumov, za fantke, ki čaka na izdelavo ... Jaz pa brez papirja :( 

Rekli boste, zakaj ne naročam iz tujine? 
Nimam volje se ukvarjat z našo preljubo birokracijo, pa tudi  denarja za plačevanja carine in drugih stroškov, ki jih prinese tovrstno naročanje ... 
Konec koncev pa premoremo dvanajst trgovin, ki bi na moj račun dobro služile, če bi imeli nekoliko pestrejšo in raznoliko ponudbo otroških papirjev, saj bi bila  najboljši odjemalec ;)  Očitno sem premajhna riba za teke posle ...

Pa še ena resnična anekdota
Pred leti sem v Memories-u, ko je še obstajala fizična trgovina v ljubljanskem BTC-ju, skušala lastnico prepričat, da sem zainteresirana za redne nakupe otroških papirjev oz. da sem pripravljena kupit večjo količino papirja, če ga bodo naročali, zabrusila nazaj, da umikajo ta papir iz svoje ponudbe ... 

Iz obupa sem začela že razmišljat, da bi poiskala tiskarja/tiskarno, ki bi se bila pripravljena podat na divjo vožnjo tiskanja papirja za ustvarjanje ... če kdo koga pozna, ki je drzen in si upa naj mi javi ... tudi kakšnega grafičnega dizajnerja, ki je pripravljen na izziv in moje želje in ideje preoblikoval v grafično podobo se ne bi  branila :D ... samo potem sem spet na istem, ker bom končala s 1000 kosi istega papirja ... story of my life :D

Bom počasi zaključila tole moje že 300. to objavo, hvala vsem tisti, ki ste tale roman prežvečili od začetka do konca in resnično upam, da se bo na koncu le kaj premaknilo v ugodnejšo smer ...  

Ideje, misli, komentrarje in pripombe bom z veseljem prebrala ;) 
Uživajte poletje in se kmalu oglasim z malo bolj veselo in optimistično objavo ;)

13 komentarjev:

  1. Čestitke za 300. to objavo, pa čeprav je malo žalostno obarvana. No, ravno iz tega razloga, da pogrešam veliko stvari in raznolikost, sem začela z idejo o svoji trgovini. Če imaš kakšno željo mi kar sporoči, bom preverila, če je možno dobiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za čestitke ;) me to že nekaj časa žuli in sem mogla dat to ven ... Vem in podpiram tvojo odločitev :D Vesela bom kakršne koli novosti ;)

      Izbriši
  2. Vanja, čestitam za 300. objavo. O papirčkih pa ne bi razpravljala. Upam, da najdeš kako ugodno rešitev, ker so ti albumčki res pisani na kožo. Za fante je pa tako. Zanj ne bo nikoli niti približno polovice ponudbe kot jo imamo za dekleta.
    Lepo ustvarjaj še naprej!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Janja ... Bi bila zadovoljna že z nevtralnimi barvami in motivi, ki so uporabni za oba spola, ker se zavedam, da je za fante velikooo manj ponudbe ...
      Hvala enako. Upam, da se tudi kaj vidimo :D

      Izbriši
  3. Živjo! Najprej čestitke tudi z moje strani za tako lepo število objav. Sama sicer nimam toliko težav s papirji, ker potiskane bolj redko uporabljam in so mi po pravici povedano pogosto predragi. Posežem pa po njih, sploh če mi primanjkuje časa. Si mogoče za potiskanimi papirji kaj brskala po etsy-u? Jaz tam večkrat najdem kakšne tematske digi papirje, ki jih nato natisnem na bel gladek papir iz Arta. Sicer doma res tiskam samo velikosti do A4, bi se pa gotovo v kopirnicah dalo printati na A3. Mislim, da je večina papirjev na etsy-u v velikosti 12x12 inčev. Srečno pri iskanju raznolikosti potiskov :) Lp, Anja Ž.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala... Moram v stilu slovenske kulture malo pojamrat ... ma mislim, da se večje količine ne splača tiskat, ker se cenovno ne izzide. Se bo že našla rešitev ;)

      Izbriši
  4. Draga Vanči, čestitam ti za 300. objavo in poplnoma razumem tvojo zagato s papirji. Očitno imamo vse več ali manj iste probleme. Jaz se sicer kar hitro zadovoljim, ker ne delam takšnih albumov, za voščilnico se pa že kaj najde po mojem okusu, pa vendar, včasih se zdi, da določenih stvari ni in ni mogoče dobiti. Srečno pri iskanju papirjev in srečno pri ustvarjanju ter objavah, ki jih z veseljem prebiram.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke za 300 objav! Naj jih bo še veliko, da bomo občudovali tvoje umetnine.
    Hm, pri papirjih ne morem pomagati, ker jih sama skoraj ne uporabljam.
    Upam, da se dogovoriš s kakšno našo spletno trgovino za papirje, ki so ti po volji.
    Ali celo najdeš tiskarja, ki bi tiskal.

    OdgovoriIzbriši
  6. Cestitke za 300 objavo.
    Povprasaj Marino- Mavelu. Ona je je za take stvari zelo odprta.
    Ce sem prav razumela bo imela/izdala jeseni celo svojo linijo baby papirjev.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke za 300-ko tudi iz moje strani. Glede na to, da potiskane papirje skorajda ne uporabljam, ti žal ne bom mogla priskočiti na pomoč. Te pa popolnoma razumem in bi pričakovala včasih tudi sama več fleksibilnosti. Upam, da se kaj premakne v tej smeri in da kmalu prideš do rešitve.

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo 300-ta objava :) Bravo in čestitke <3 Pa naj ti jaz (sicer nekaj dni po objavi posta), malce polepšam dan (vsaj upam :)) Jeseni prihaja nova Mavelu kolekcija, ki bo namenjena prav otročkom oz. bo to otroška kolekcija :) Tako da upam, da se takrat najde kaj lepega zate :) Če pa imaš v mislih kakšno točno določeno kolekcijo, pa mi le piši in ti jo bom seveda poskusila dobiti, če bo le v moji moči :) Pozdravček in le tako naprej in na prihodnjih 300 objav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D nič ni pozno ... se že veselim jeseni :D se puščam presnetit kaj si "nakuhala"

      Izbriši
  9. Čestitke in saj veš, da sme pred časom iskala tudi jaz baby papir, zato budno spremljam odzive na tvoje pisanje he he.

    OdgovoriIzbriši