petek, 23. september 2016

Dva fantovska albuma

Tisti, ki me spremljate že dolgo na drugih omrežjih, pa tudi tukaj na blogu veste, da neprestano bijem bitko z otroškimi papirji, predvsem fantovskimi. No, današnja objava je taka, v kateri vam bom pokazala in dokazala, da papir, ki ga uporabim res uporabim do konca, do zadnjega koščka. Iz dveh kompletov papirja, kolikor sem jih potrebovala za izdelavo albuma v obliki bodija sta nastala dva albuma, nekaj manjših koščkov bo končalo na voščilnicah.  Uživajte v fotografijah ;)

1. album - Body za Jona

 
2. album - Univezalni album za fantka 


Lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič,
Vanja

6 komentarjev:

  1. Čudovit album in bodi. Razmisli, ali ti ne bi bilo mogoče pametno investirat v laserski barvni tiskalnik in printati papirje za albume. Jaz sem z mojim Xerox zelo zadovoljna, sicer je bil kar zalogaj, samo se isplača :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma razmišljam že nekaj časa tudi o tem, pa o tem, da bi našla enega dizajnerja, ki bi moje ideje udejanil in tiskarja, ki bi to natisnil... pravijo, da so sanje dovoljene ;) še pogum zberem pa bo :D

      Izbriši
  2. Oooo, potrpljena pa res imaš. Prelep bodi in album. Kar gledam in gledam in občudujem....

    OdgovoriIzbriši
  3. Noro lepo Vanja. Mojstrica izdelave bodijev in albumov...

    OdgovoriIzbriši