petek, 11. november 2016

Praznične voščilnice 2016 ~ Dan 11 ~ Tresoči jelenček

Enajsti dan našega prazničnega druženja prinaša voščilnico z imenom:

"TRESOČI JELENČEK"

Sestavine: 
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico
- rezalnik
- Sizzix Big shot
- lepilo
- papir "Gilded winter" in "Glad Tidings"
- rjav/natur in rdeč scrapbook papir
- sekvence
- kos prozorne plastike
- pisana in natur vrvica
- 3d blazinice/ moosgumi
- obojestranski lepilni trak
- NP- "Tag z dodatki" in "Vesele praznike"
- TBZR - "Jelenček s sanmi"


Recept:
Izdelave sem se sama lotila, tako da sem si vse sestavne dele, ki so zahtevali rezanje, izrezala s pomočjo Big shot naprave iz izbranega papirja. Napis sem izrezala iz rdečega papirja tako, da sem na zadnjo stran prilepila obojestranski lepilni trak in vse skupaj prilepila na peki papir, šele nato sem izrezala s pomočjo Big shot-a. Vse skupaj sem dvakrat spustila skozi napravo.
Barvna papirja sem si še pred rezanjem odrezala na utrezno velikost (13x13 cm in 12,5x12, 5 cm). Večji papir sem prilepila na osnovo na manjšega sem najprej prilepila kos prozorne plastike (kos embalaže čokoladnih bombonov) čez plastiko sem nato prilepila še izrezan kos moosgumija, tako je naše oknce dobilo nekaj porostora za sekvence. Na že pripravljeno osnovo sem nato stresla sekvence v beli in zeleni barvi. Pri tem sem si pomagala z okvirno velikostjo okenca. Okence sem nato prilepila v skrajni spodnji levi kot. Na prozoren del sem nato prilepila jelena in njegove sani, nad "sceno" pa sem nato prilepila še napis "vesele praznike". Dodala sem še mašno narejeno iz navadne in pisane vrvice in današnja voščilna tresočka je nared.
Tokrat sem se odločila, da okrasim tudi notranjost in sicer s pomočjo koščkov papirja, ki so mi ostali pri izdelavi. 

Video:

 Lep ustvarjalni pozdrav do jutri,
Vanja

Ni komentarjev:

Objavite komentar