ponedeljek, 21. november 2016

Praznične voščilnice 2016 ~ Dan 21 ~ Čarobna pokrajina

Enaindvajseti dan našega prazničnega druženja prinaša voščilnico z imenom:

"ČAROBNA POKRAJINA"

Sestavine: 
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico
- rezalnik
- lepilo
- Sizzix Big shot
- bel in zelen scrapbook papir
- pavs papir
- pilica za nohte
- 3d blazinice
- akrilne ploščice
- Versa Mark
- Embosing prah "Silver"
- grelna pištola
- emosing mapica - Mariane Design DF3420
- HA štampiljka "Winter Scene"
- NP-"Čarobni prazniki"

Recept:
Na kos belega papirja sem s pomočjo lepilne blazinice odtisnila motiv zimske pokrajine, na pavs pa napis. Oboje sem nato posula s srebrnim embosing prahom in segrela z grelno pištolo, da se je prah stopil. 
 Iz barvnega papirja sem nato izrezla kvadrat, ki sem ga mebosirala s pomočjo mapice. Dodatno dimenzijo sem na papirju ustvarila, tako da sem s pilico za nohte malo podrgnila po papirju in je bela notranjost pokukala ven.  
V spodnji del embosiranega papirja sem postavila pavs papir, ki sem ga pritrdila s pomočjo lepilnega traku, ki sem ga prilepila na zadnji strani.  
V zgornji del pa sem prilepila še motiv zimske pokrajine. 
Voščilnica je relativno preprosta in je ena tisih, ki bi se jih dalo izdelati v večjem številu, brez hudega kompliciranja, saj bi embosiranje enostavno zamenjali kar z odtisom z navadno barvno blazinico.

Video: 

   

Lep ustvarjalni pozdrav do jutri,
Vanja

1 komentar:

  1. Hvala za prikazano in za tvoje prizadevanje, učiti in predstaviti stvari drugim. Tudi če so stvari poznane te je prijetno poslušat:). LP

    OdgovoriIzbriši