sreda, 23. november 2016

Praznične voščilnice 2016 ~ Dan 23 ~ Zvezdnato nebo

Triindvajseti dan našega prazničnega druženja prinaša voščilnico z imenom:

"ZVEDNATO NEBO"

Sestavine: 
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico
- rezalnik
- Sizzix Big shot
- lepilo
- obojestranski lepilni trak
- akvarelni papir
- barvni scrapbook papir
- kristalčki
- marelični satenast trak
- domača strukturna pasta
- lopatka za nanšanje 
- 3d blazinice
- NP-stencil šablona
- TBZR - Zvezde

Sestavine za strukturno pasto:
- akrilna barva/temepra barva
- gustin
- reiker poljubne barve
- Pefect Pearls*

Recept:
Vsi, ki spremljate Tino, ste zagotovo seznanjeni z receptom za izdelavo domače struktutrne paste. Če pa je komu tale recept ušel, ga še enkrat ponavljam ;) 
Na košček plastike sem sama zmešala akrilno barvo, gustin, kaplico reinkerja in noževo konico perl*, ker je bila moja zmes nekoliko pregosta sem dodala malo tempera barve, ki je nekoliko bolj redka kot akrilna barva. Vse skupaj sem dobro premešala.
V naprej sem si pripravila koščke akvarelnega papirja, ker sem želela še malo več strukture na sami voščilnici.  Na papir sem postavila plastično šablono in čez nanesla strukturno pasto. Ko sem odmaknila šablono sem pustila kartonček, da se je posušil.
Medtem sem iz ostankov barvnega papirja izrezala tri zvezde, ki sem jih oblepila z 3d blazinicami, pripravila sem si tudi satenast trak.
Ko se je strukturna pasta posušila sem na ožjem delu s pomočjop satenastega traku zavezala vozel in vse skupaj prilepila na osnovo za voščilnico, na katero sem nato postavila še izrezane zvezde. Vse skupaj sem dopolnila z kristalčki, ki sem jih razporedila po celotni voščilnici.

Video: 
  
Lep ustvarjalni pozdrav do jutri,
Vanja

4 komentarji:

  1. Tudi danes sem si z zanimanjem ogledala tvojo predstavitev, lepo barvito in simpatična postavitev. Mi je všeč, da si barvala strukturno pasto - do tega pa še nisem prišla:)). LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepe zvezdaste voščilnice si naredila in pripravila lep video :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. o, tole je pa prava zvezdnata magija, sem si jo shranila, vidim, da si pravi profi za videe.

    OdgovoriIzbriši