sreda, 30. november 2016

Praznične voščilnice 2016 ~ Dan 30 ~ Lepe želje

Trideseti dan našega prazničnega druženja prinaša voščilnico z imenom:

"LEPE ŽELJE"

Sestavine: 
(Seznam sestavljajo pripomočki, ki sem jih pri izdelavi uporabila jaz, zlahka jih lahko zamenjate za pripomočke, ki jih imate sami)
- osnova za voščilnico
- rezalnik
- Sizzix Big shot
- lepilo
- papir "Gilded winter", poljuben papir na note
- bel in rdeč scrapbook papir
- kristalčki
- satenast trak
- 3d blazinice
- Distress ink - "Vintage photo"
- akrilne ploščice
- Memento "Lady Bug"
- UD - set štampiljk "Prazniki, novo leto"
- Spellbinders - "Classic Scalloped Ovals", "Classic Oval Large"
- izrezki iz kartona

Recept:
Papir na note sem odrezala v velikosti 13x13 cm. Drugi kos papirja pa na velikost 7,5x13,4 cm. Iz rdečega papirja sem izrezla okrasni oval, iz belega pa dva ovala (večjega in manjšega). Na manjšega sem s pomočjo rdeče blazince odtisnila napis. Vse papirje sem osenčila s pomočjo Distress ink-a.  Preden sem večji kos papirja prilepila na osnovo za voščilnice, sem zavezala mašnico. Ko sem imela vse pripravljeno, sem se lotila lepljenja, posameznih delov, začela sem z največjim kosom papirja, na levo sem prilepila pas drugega vzorčnega papirja. Dva ovala sem nato prilepila na pas vzorčnega papirja. Pod mašno sem prilepila napis, na sam velji oval pa še smreko iz kartona. Piko na i sem dodala s pomočjo rdečih kristalčkov.

Video: 
  

Tako, prišli smo na konec našega ustvarjalnega druženja. V mesecu dni je nastalo 30 (oziroma 60 voščilnic, če upoštevamo vzorce in za tiste, ki so nastale v videih) različnih voščilnic, ki so podkrepljene tako s pisnimi kot video navodili. Kot sem že v videu povedala, sem za vas pripravila še nekaj presenečenj, družili se bomo namreč tudi v mesecu decembru. 

Da pa bo december res prazničen in čaroben, sem se odločila, da bom med 1. in 10. decembrom, pokazala in predstavila nekaj idej za dekoracijo in darila. Sproti sem bom odločila ali bodo to samo objave na blogu ali bo podkrepljene tudi z video posnetkom. Vsekakor boste o vsem dogajanju sproti obveščeni.

Ker so med samim ustvarjanjem voščilnic za serijo "Praznične voščilnice 2016", nastajale tudi druge praznične voščilnice, so   le-te že  objavljene na drugih socialnih omrežjih (Facebook, Instagram)
                                       
Mogoče pa se vmes prikrade še kakšno presenečenje.

Vesela bom kakršne koli povratne informacije, kako sem vam je tole ustvarjalno druženje zdelo, kaj bi še radi videli, kaj bi spremenili, dodali ... 

Hvala in lep ustvarjalni pozdrav do prihodnje objave,
Vanja

12 komentarjev:

  1. kako je pa tole lepo, prav pika na i prazničnega druženja s tabo, perfektno!
    te občudujem, tebe in tale ustvarjalni zagon in še nam pripravljaš ideje, vsaka čast!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. me zelo veseli, da ti je bilo všeč ... se trudim, mi ustvarjanje krajša čas zdej, ko sem doma :D
      že razmišljam o novih projektih, tam po novem letu, ko je običajno malo bolj zaspano in umirjeno :D

      Izbriši
  2. Čudoviti sta, krasna barvna kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vanči, a veš, da sem se prav oddahnila, ko si povedala, da se bo druženje nadaljevalo - 3 x hura za tebe:))). Pogledam vsak dan in sem čisto navdušena nad vsemi tvojimi izdelki in filmčki in namigi, kako kakšno stvar izdelati. Če si ti za, sem tudi jaz in verjamem, da še veliko število drugih deklet. Hvala za vse in se družimo naprej:), pozdravček Andreja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ko si vprašala, kaj nas še zanima? - mislim, da nas boš razveselila prav z vsajo tvojo idejo, če pa lahko dodam še svojo željo - senčenja, barvanja - to je stvar, pri kateri nisem prav nič doma in mi bojo vsi nasveti prišli prav. Še enkrat hvala in mislim, da boš dobila dovolj povratnih informacij, da boš s svojim delom in druženju z nami nadaljevala. Še en <3 pozdrav od mene:)

      Izbriši
    2. se bom potrudila, da bomo tudi kaj pobarvali. Imam pripravljeno prav posebno knjigico, v katero si pišem ideje za nove projekte. Kot sem že Tini v njenem komentarju napisala za prve, bolj zaspane mesece prihodnjega leta pripravljam eno zadevo, ki bo upam tudi zanimiva, ne bom preveč govorila o tem, ker moram še malo se zorganizirat ... Hvala za spremljanje, me je zelo veselilo, pa tudi za vse prijazne besede.

      Izbriši
  4. Vanči, hvala ti za ves tvoj trud in vse te videe. združila si ogromno idej in prepričana sem, da si lahko najde vsaka svojo inspiracijo. Res pohvale vredno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi je bilo v veselje in poseben izziv in sem tudi jaz vesela, da sem ga izpeljala. <3

      Izbriši
  5. Seveda hočemo še! :)) Takale dnevna doza lepega vodi v pravo odvisnost ... ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh, dobra si, da si to izpeljala. Super zate in hvala za vse.
    Te so krasne in delujejo zelo toplo.

    OdgovoriIzbriši
  7. It is a very informative and useful post thanks it is good material to read this post increases my knowledge. Pištola za peskanje

    OdgovoriIzbriši