torek, 6. december 2016

5. namig za darilo - Lonček lepih misli

Danes je ponovno čas za eno naredi si sam darilo.  Idejo sem dobila pri Heleni, ja prav tisti Heleni, ki je bila predstavljena v prvem namigu za darila.

Tako danes kot darilo predstavljam, 
lonček dobrih misli

Za izdelavo tega darila potrebujemo nekaj lepih misli, ki jih uredimo s pomočjo urejavalnika besedil,  steklen kozarec, pisan papir, vrvico in nekaj dekoracija.
Misli natisnemo, ali pa če lepo pišemo napišemo na roke na  in nato posamezno misel izrežemo, zvijemo v zvitek in zavežemo z vrvico. Ko si pripravimo vse misli se lotimo okraševanja lončka v katerega bomo zapakirali misli. Sama sem za dekoracijo uporabila papir, ki se je skladal z mojimi izbranimi kozarci. 
Več  o sami izdelavi si lahko pogledate v pripadajočem  videu.

Lep pozdrav do jutri,
Vanja  

7 komentarjev:

  1. Hvala za vse darilne namige do sedaj. Zanimivo in uporabno. Tudi tale lonček z dobrimi mislimi je enkraten.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem malo v zaostanku s komentarji..hvala ti za vse namige...tale je čisto nekaj posebnega in enkratnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna ideja je tale lonček z lepimi mislimi..bravo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštnooo. Jaz izdelujem nekaj podobnega - lonček sreče, kjer je pa ideja ta, da ga prejemnik sam polni s srečnimi dogodki čez leto in potem odpre ob novem letu in obudi spomine na vse lepo, kar mu je morda že malo ušlo iz spomina.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna izvedba - zelo drugačna! Hvala za vse namige, Majda

    OdgovoriIzbriši