četrtek, 26. januar 2017

Tema meseca januarja ~ ALBUMI ~ Izdelava scrapbook strani s pomočjo skice

Danes ustvarjamo po v naprej pripravljenem načrtu. V scrapbook svetu so zelo popularne predloge po katerih se izdelujejo strani, najdete jih več ali manj na spletu, tudi Pinterest ima bogato zbirko. Nekoč, davno tega, na začetku moje scrapbooking kariere sem največ navdiha našla na tej strani , kupila sem si celo dve knjigi, ki sta polni nasvetov in navodil kako izdelati scrapbook strani.

Dandanes redko posegam po  načrtih, ko pa zmanjka idej pridejo še kako prav, primerne so tudi za vse začetnike, ki se še iščejo. 

Za izdelavo današnje strani sem si izbrala tole skico.
Vse kar sem pri tem naredila je to, da sem sledila načrtu, čeprav nisem imela natančnih navodil (mer) je nastala tale stran. 
 Na konkretnem primeru je lepo vidno, kako sem skico prilagodila moji strani. Če dobro pogledate imamo na skici dve ležeči fotografiji, v moji izvedbi pa imam eno pokončno in eno ležečo fotografijo.  Idejo za stran sem brez prehudega napora prilagodila izbranim fotografijam, izognila sem se le dodatkom iz preprostega razloga, ker nisem imela pri roki nobene nalepke, izrezka, ki bi sodil zraven.

Kako natanko je potekal postopek izdelave strani si lahko ogledate v spodnjem videu.

Do prihodnjič en prav lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja

Ni komentarjev:

Objavite komentar