ponedeljek, 20. februar 2017

postavljam si izzive

Tokrat se skočila iz udobja barv, ki so meni blizu ... Tokrat je v ospredju "bordo" barva in izziv uporabit nekaj kosov Hoferjevega papirja, ki se kar kopičijo pri meni doma in jih samo gledam in občudujem ... Tako kot denar, se mora obračat papir in res nima smisla, da imam ga hrčkam do onemoglosti. Tukaj je rezultat tokratnjega izziva :D


Lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič,
Vanja

6 komentarjev:

  1. Kako si pridna pri ustvarjanju tako lepih voščilnicah. Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ;D pa se trudim ... je treba malo zalogo obnovit ;)

      Izbriši
  2. Lepo porabljaš zalogo in nastale so zelo lepe voščilnice. Še posebno prva mi je všeč in tudi napis je krasen.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vanči hvala za vse ideje glede kombiniranja papirjev:), tudi meni se zaloge takega enakega papirja kopičijo, pa kar šparam in mi jih je nekako žal zrezat:). Imaš pa tudi super napise, tisti prvi je kot ustvarjen za dodatek tako lepemu cvetu. Lep pozdrav, Andreja
    p.s.: hvala za ponujeno pomoč glede magnetnih pol, sem jih naročila v Beat.si. Mogoče bom pa še kdaj kaj potrebovala, pa te takrat "pocukam":))

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako je prav. Ven iz cone udobja! Ni ga cez dobre osebne izzive. Jaz pri takih izzivih naredim vsa ponosna eno voscilnico, ti pa jih imas tako veliko in tako raznolikih. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro si se lotila papirja. Jaz pa sem glede tega že obupala nad sabo, saj ga ne uporabljam in si ga rajši sploh ne kupujem več :)

    OdgovoriIzbriši