sreda, 1. februar 2017

SOTV - Izdelava kartic za albume na žepke

Po dolgem času v Sredo Odkrivamo Toplo Vodo (hi hi hi). Nekako se je tako poklopilo, da je ob zaključku meseca januarja in naše serije o albumih prikradla tale bonus objava za vse, ki sem jih mogoče prepričala, da se lotijo izdelovanja albumov. 

Kot sem že v januarskih objavah povedala, pri nas pogrešam pestrost izbire paprinatih kolekcij in vsega kar spada k izdelavi albumov. Zato sem se odločila, da si s pomočjo Hoferjevih papirjev izdelam kartice, za mape na žepke, kar sama. Ker gre za mape na žepke sem si drznila uporabit papir, ki mogoče ni ravno ustrezen za scrapbooking, ampak ker so posamezni razdelki ločeni in se papirji ne dotikajo fotografij si lahko oddahnem, da se fotografije ne bodo "poškodovale". 
 Nastalo jih je kar precej, kako sem jih izdelala si lahko ogledate v spodnjem videoposnetku ;)
Naj bo za tokrat to vse. Imejte se skrajno lepo in ne boste verjeli beremo se že jutri ;)
Lep ustvarjalni pozdrav 
Vanja

Ni komentarjev:

Objavite komentar