torek, 18. april 2017

Distress Ink : Distress Oxide - Izdelava ozadja in voščilnice

Aleksandra me je izzvala, da si želi videti primer uporabe Distress Ink in Distress Oxide blazinic na kakšnem konkretnem primeru. Tega komentarja sem bila zelo vesela in začela razmišljati kako ustreči njeni želji. 
Pa sem se danes na hitro odločila, da s pomočjo enih in drugih blazinic naredim ozadje, ki sem ga na to uporabila za izdelavo dveh enakih/podobnih voščilnic.

Na kup sem zbrala nekaj pripomočkov in se lotila dela. 
Za izdelavo sem uporabila akvarelni papir na katerega sem s pomočjo enih in drugih blazinic odtinisla manjšo vrtnico in lista iz kompleta Divje vrtnice
Kako sem ozadje ustvarila si lahko ogledate v videu, ki sem ga pripravila.
 
 Prilagam pa tudi nekaj fotografij, za lažjo predstavo.  Spodnje fotografije prikazujejo odtisnjeno ozadje, pred nadaljno obdelavo.

Še ozadji drug ob drugem. Opaziti je, da je ozadje z Distress Oxidi veliko bolj intenzivno.

V nadaljevanju sem obe ozadji poškropila z vodo in pustila, da barva in voda reagirata in ustvarita nekaj lepega. Nekaj časa sem pustila da so se barve prelile in premešale, nato pa sem si vseeno pomagala z grelno napravo s katero sem ozadji posušila.

Tako pripravljeni ozadji sta nestrpno čakali, da postaneta del voščilnice. Zavihala sem rokave, čeprav je pri nas danes zelo mrzlo imeli smo tudi nakaj snežink, možgani so že med samim ustvarjanjem ozadja delali s polno paro in ideje se kar skale na plano.

Odločila sem se, da s pomočjo pravokotnikov s šivi in romatičnih okvirjev ustvarim osnovo za voščilnico. Sam okvir sem prilepila kar z obojestranskim lepilnim trakom, notranji del romantičnea okvirja pa sem s pomočjo 3d blazinic nekoliko privzdignila. 

Iz pavs papirja sem izrezala še svite/zvitek iz kompleta šablon Romantično sporočilo in nanj prilepila izrez Čestitke3. Sprva sem imela v mislih, da bom napis odtisnila, a sem se na koncu odločila za izrez napisa, da sem lahko skrila lepilo s katerim sem pavs papir prilepila na voščilnico.

Ker mi je voščilnica delovala nekoliko pusto, sem se zadnji trenutek odločila, da s pomočjo polnih vrtnic in blazinic izdelam še nekaj cvetov in listov, ki sem jih prilepila v dva kota izraza iz pavs papirja.

In kako izgledata končni voščilnic, podobni in hkrati različni, katera je lepša prepuščam vaši izbiri. Meni sta obe všeč, vsaka na svoj način. :D
 
 

Upam, da vam je bila tale hitra predstavitev všeč in en lep pozdrav do prihodnjič,
Vanja

7 komentarjev:

  1. Ooo super predstavitev in končna izdelka:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za še eno izčrpno predstavitev :-) Lepi sta pa obe!
    Miren večer, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Najlepša hvala za prikaz iz katerega se vidi razlika. Obe voščili sta lepi. Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta lepi, hvala natančne predstavitve! Prav luštno je pogledati video v slovenščini.

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe sta lepi, so mi pa intenzivne barve z Oxide, pri tej kombinaciji, bolj všeč.

    OdgovoriIzbriši