četrtek, 6. april 2017

Dvojna dvojna zastavica

Danes sem se malo poigrala z dvojno zastavico iz Najlepšega para in nastala je dvojna dvojna zastavica na katero sem odtisnila napis oziroma voščila. Vse skupaj sem postavila na pisan papir s cvetličnim vzorcem.


En lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja

8 komentarjev:

  1. Krasno ozadje - jaz papir še kar šparam:) in odlično skombinirano z dvojno-dvojno zastavico. Kaj vse ne pogruntaš, super ideja in tako se tudi napis lepo vidi. Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Hura za tole idejo....štirna zastavica (oz., ti ki si učiteljica moraš najti pravi izraz :-))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sem razmišljala, pa nisem nič pametnega še nagruntala ... ma bom zdej si mi dala izziv ;)

      Izbriši
  3. dobra fora tole, krasen efekt. a te lahko vprašam, od kod ta über lepi papir?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala lepa, grem jutri pogledat, če je pomotoma kje še kak tak ..

      Izbriši
    2. možno je čeprav dvomim, ker, vsaj pri nas je skoraj vsak teden nekaj novega ... so kar pridni zadnje čase, imajo veliko novih setov ... moja zaloga se veča in veča ... kmalu ne bom imela več kam spravljat :D story of my life ;)

      Izbriši