sobota, 15. april 2017

Primerjava Distress Ink in Distress Oxide blazinic

Vsi, ki ustvarjamo in spremjamo novosti, ki prihajajo na naše tržišče smo z nestrpnostjo pričakovali, da tudi v naše ustvarjalne trgovine končno pridejo novi blazinice Distress Oxide. 


Tiste najbolj neučakana so si jih naročile iz tujine in ji že nekaj časa veselo uporabljalo. Jaz sem jih prvo rundo v domačih trgovinah zamudila in sem nestrpno čakala na drugi val. Končno sem se dokopala do nekaj odtenkov s pomočjo Darilnice Klavdija

Naj povem nekaj besed o teh novih blazincah.

Distress Oxide so revolucionarne blazinice, saj v sebi združujejo dvoje vrst blazinic oziroma bolj rečeno lastnosti dveh vrst blazinic in sicer dye in pigmentnih blazinic. Trenutno je na voljo 12 odtenkov blazinic in polnil: Fossilized Amber (rumena), Spiced Marmalade (oranžna), Fired Brick (opečnato rdeča),Worn Lipstick (roza), Wilted Violet (vijolična), Broken China (svetlo modra), Faded Jeans (temnejša modra), Cracked Pistachio (mint zelena), Peeled Paint (zelena), Vitange Photo (svetlo rjava), Walnut Stain (temno rjava) in Iced Sprucen (siva).

 Osnovne lastnosti so zelo podobne kot pri običajnih Distress blazinicah, kar pomeni, da z njimi lahko senčimo, odtiskujemo, barvamo, embosiramo,  kombiniramo z drugimi Distress izdelki in še marsikaj, možnosti je toliko kolikor domišljije premoremo. ;)
 Ravno tako kot Distress Ink-i tudi Oxidi regirajo v stiku z vodo in ob tem se pokaže njihova posebnost, saj ustvarijo poseben "oksidiran" učinek.

Za današnjo objavo sem se odločila, da naredim primerjavo med starimi in novimi blazinicami, tako da  jih primerjav v treh najpogostejših oblikah uporabe:

1. ODTISKOVANJE
2. SENČENJE
3. REAGIRANJE V STIKU Z VODO.

Preizkus sem si zamislila nekako takole. 
Vzela sem štiri različne vrste papirja: 
- akvarelni,
- običajni scrapbook,
- kraft/natur in
- običajen črn scrapbook.

Rezultate mojega eksperimetna si lahko ogledate v videu, ki sem ga posnela za vas. 

Vzela sem si čas in pripravila tudi fotografije na katerih je lepo prikazano delovanje obeh vrst blazinic. Pa začnimo.

1. ODTISKOVANJE
Čeprav mnogi trdijo, da je odtiskovanje z Distress Ink-i nemogoče, sem sama mnenja, da z njimi vsekakor da narediti lep odtisek napisa, priznam, da je pri tem potrebno vložiti nekaj truda in energije. Pri Distress Oxide je vse skupaj nekoliko lažje, odtis je namreč lep "čist" brez pomanjkljivosti tudi barva je nekoliko bolj intenzivna kot pri običajnih Distress blazinicah. Odlično se Oxide blazinice obnesejo tudi na barvnih podlagah.

2. SENČENJE
Kot si lahko v videu pogledate sem pri senčenju malce pretiravala. Vemo namreč, da je za "pravilno" senčenje potrebno senčenje pričeti izven papirja, ki ga senčimo in se počasi s krožnimi gibi približujemo papirju in na ta način dobimo enakomerno in lepo senčenje. Pri mojem eksperimentu sem skušala prikazati nekaj tistih tipičnih začetniških napak ali pa nesreč, ki se običajno zgodijo pri senčenju.  Po mojem mnenju najbolj pogosta je ta, da aplikator z barvo potisnemo direktno na papir in tako ustvarimo eno veliko piko, ki jo potem neglede na to kakšen papir imamo, težko posenčimo do te mere, da ni več vidna. Pa si poglejmo kakšne rezultate sem dobila.


 Na akvarelnem papirju je že opazna razlika med običajnimi Distress Inki in Oxidi, saj so slednji nekoliko bolj kremasti, tudi nanašanje je bilo veliko lažje. Pozna se tudi razlika pri zabrisovanju pike, ki smo jo naredili na začetku.

 Pri običajnem belem scrapbook papriju se rezultat ponovi. Edina razlika, ki sem jo pri Oxidih opazila, je ta, da sem še lažje zabirsala piko, ki sem jo naredila na začetku, to pripisujem tudi temu, da je papir za razliko od akvarelnega papirja brez teksture. Pri intenzivnosti barve, pa se je vsekakor bolje izkazala običajna Distress blazinca.


Pri natur/kraft papirju se še nekoliko bolje prikaže razlika med dye blazinico in kombinirano blazinico. Običajana Distress blazinica se je lepo "stopila" v papir, medtem ko je Oxide blazinica ostala na površju.

Pričakovano je pri črnem papirju običajna Distress blazinica izginila, vidna sicer je, si pa z njo ne moremo kaj dosti pomagati, povsem drugačna zgodba je pri Oxide blazinici, ki je lepo vidna.

3. REAGIRANJE V STIKU Z VODO

Znano je, da običajni Distressi reagirajo z vodo, ker to velja tudi za Oxide, me je zanimalo kakšen bo rezultat.

 Primerjava klasičnih Distressov in Oxidov v reagiranju z vodo, sem kot pri prejšnjih testih začela z akvarelnim papirjem. Pri klasičnih lahko hitro opazimo, da je barva z vodo reagirala, tako da je na nek način vodo odmaknila s papirja in pustila podlagi, da se je prikazala. Pri Oxidih pa je reakcija vode in barve naredila nekoliko drugačen efekt, oksidiran in kredast, še vedno je vidna barva le da je nekoliko spremenila intenzivnost.

 Podobno kot na akvarelnem papirju je tudi na navadnem belem scrapbook papirju lepo vidna razlika med običajnimi in novimi blazinicami.

Pri barvnih papirjih se mi zdi, da je razlika prišla najbolje do izraza. Na desni imamo klasično Distress blazinico, kjer je vidno kako se je razlila in razrečila, če se lahko tako izrazim. Pri Oxidih pa lepo pride do izraza "oksidiran" videz, ki je lepo povdarjen z belkastimi lisami, ki so nastale ob stiku vode in barve.

Pri zadnjem primeru s črnim scrapbook papirjem težko primerjam učinek , ker  pri uporabi običajnih Distressov barve  skoraj ne opazimo, pri uporabi Oxidov pa je že v osnovi pigment toliko bolj izrazit, da lepo vidno delovanje barve in vode. Tudi tukaj pride lepo do izraza mlečno bela barva v kombinaciji z osnovno barvo balzinice.

Tako, to je moj preizkus in primerjava dveh izjemnih izdelkov s katerimi lahko ustvarimo čudovite stvari. Upam, da vam je ta objava vsaj malo pomagala pri odločitvi, da si privoščite kakšno novo Oxide blazinico. Mene so vsekakor navdušile in jih bom z veseljem uporabljala, kar bo nastalo bom vsekakor delila z vami.

En lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja 

16 komentarjev:

  1. Vanja, tisočkrat hvala za to in nazoren prikaz razlik med obema vrstama. Zelo uporabno ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Super primerjava. Res uporabne informacije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vanja najlepša hvala za izčrpno predstavitev, ki mi bo v veliko pomoč.
    Prijetne praznike ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Wawww odlična objava in super prikaz v videu! Vanči, HVALA!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vanja hvala za izčrpno predstavitev.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za nazorno primerjavo obeh izdelkov :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vanja, tvoje prizadevanje, pokazati nam uporabo različnih materialov je več kot za pohvalit. Tako nazorno si pokazala vse razlike, prednosti in pomankljivosti, da ti dam oceno +5:). Hvala in lep pozdrav, z veseljem bom sledila še vsem tvojim napotkom, Andreja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mi je v veselje ... že kujem nove načrte kaj vam še pokazat :D

      Izbriši
  8. Tole je pa super prikaz obojih blazinic. Hvala, ker deliš z nami.

    OdgovoriIzbriši
  9. zakon objava, res se spomniš same fajne stvari!
    pa hvala zadnjič za info glede papirja iz tedija, dobila :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala za vse nasvete. Priznam, da nisem poznala nobene take podrobnosti in sem tega videa zares vesela.

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala ti za tole primerjavo!!!💗💗💗

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala za prikaz razlik med obema blazinicama. Škoda, da ne narediš dve enaki voščilnici z obema, kjer bi se mogoče videla večja razlika. Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala za predlog. Vedno sprašujem kaj bi še rade videle. Tole s prikazom izdelave dveh "enakih" voščilnic je super ideja, ki jo bom skušala čim prej realizirat. lep dan

      Izbriši
  13. Super si tole pripravila in pokazala vse bistvene razlike med obema izdelkoma. Hvala.

    OdgovoriIzbriši