sobota, 8. april 2017

Sestavimo Gorjuss punčko - Ladybird

Punčke Gorjuss so poleg šablon Tima Holtza in Tine Z. Baša moja velika strast in obsesija in o tem čivkajo vrabci, sinice in kosi na vejah. Zato pozorno spremljam novosti, ki prihajajo s strani Santora oziroma Docrafts, ki je mislim, da distributer za Gorjusske. 
Tako me je še v zimskem času razveselila novica, da prihajajo poleg štampiljk v različnih velikostih tudi šablone za omenjene punčke, ki bi mi olajšale mukotrpno izrezovanje. Takoj, ko sem jih pri nas našla sem si jih privoščila in to ne eno ampak vse, ki so bile na voljo in še dodatno obogatila mojo kolekcijo.

Kot rečeno sem vsa upanja usmerila v to, da bodo šablone kompatibilne z že obstoječimi štampiljkami in po nekaj poizkusih sem ugotovila, da bo ostalo le pri mojih željah.
 V tistem času sem obljubila, da bom posnela video na to temo in ker se je vmes dogajalo marsikaj do tega ni prišlo. Našla pa sem en angleški video, ki sem ga delila z ostalimi ustvarjalkami.

Sedaj sem končno našla čas in posnela video v keterem prikažem en primer sestavljanja punčki s pomojo šablon, kjer z  vami delim nekaj nasvetov, kako se sestavljanja lotiti in na kaj  morate biti pozorni.


Nekaj hitrih priporočil:
- shranite si sliko iz embalaže, ker je to edina slika na kateri imate prikazano kako naj bi sestavljena punčka izgledala, drugih navodil ni,
- izrežite vse izreze in si jih postavite v pravilno zaporedje za sestavljanje,
- izrezane dele  posenčite, saj boste s tem punčki dodali malo več dimenzije in življenja,
- uporabite lepilo, ki se ne posuši takoj, saj si s tem nekoliko podaljšate čas natačnega lepljenja posameznih izrezov,
- vzemite si čas in
- izdelajte čudovito voščilnico, škatlico, ...


Lepo soboto še naprej ;)
Vanja 

7 komentarjev:

  1. Še ena nora na Gorjuške, ke da sem si jaz privoščila le eno izrezo in ne boš verjela, točno tole. Ker pa še nisem zbrala poguma (beri časa), da jo uporabim, si me prav navdušila, da to čimprej storim in si olajšam delo s tvojimi navodili.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, ja priznam, da imam velik problem, ker sem odvisna od ustvarjalnih pripomočkov :D
      sem pa razmišljala, da bi naredila še navodila za ostale 3 komplete, mogoče samo v pisni obliki ;) kaj praviš?

      Izbriši
  2. Če imaš le voljo objavi kolikor moreš, ker vse pride prav, saj so ravno takšne finte dobrodošle, da se ne obupa. Čeprav je mene strah, da bom potem hotela imeti še katero, so pa sv.... drage.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, fantastični sta. Krasno si ju sestavila in pobarvala.

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštna izgleda. Ampak mislim, da bom ostala pri štampiljkah, ki so mi sicer zelo všeč ampak jih imam čisto premalo "uporabljene" doma v predalu oz. večino še zapakiranih in nepreizkušenih. Ampak z veseljem pa pokukam tvoje nasvete in posnetke.

    OdgovoriIzbriši
  5. lahko se samo strinjam s keti - obsedena z gorjuss, ker so takooo lepe, ampak še vedno večina neuporabljena v predalu.

    OdgovoriIzbriši