sreda, 31. maj 2017

Elegantna sivka

Nad Marininimi štampiljkami sivke iz nove linije 7dots, sem se navdušila tako, ko jih je predstavila, a me je kup drugih stvari odvrnilo od testiranja in igranja z njimi. Za vse, ki jih ne poznate, prilagam dve sliki, kako štampiljke izgledajo in pa tudi kako sivko in mašnico sestavimo (obe sliki najdete na spletni strani www.mavelu.com).

No, ko so štampiljke pridno čakale in upale, da si bom zanje vzela čas, se mi je le ponudila priložnost, da jih končno preizkusim.  
Pravijo, da je vsak začetek težak in tudi pri meni ni vse potekalo gladko, a za prvi igranje mislim, da mi je kar dobro uspelo. Ker se že vedno upiram nakupu Mistija, odtisi niso ravno perfektni. ;)
Bom nehala dolgovezit in pokažem kaj sem ustvarila.


 Lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja

2 komentarja:

  1. Meni zgleda odtis popoln! Tako kot voščilnica :)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta sivka je res čudovita in končni izgled mi je res všeč. Misti pa definitivno pomaga, jaz sem vesela, da sem si ga nabavila :)

    OdgovoriIzbriši