torek, 23. maj 2017

Izdelava ozadja s pomočjo Distress voščenk


Malce sem se poigrala z Distress voščenkami in nastala so zanimiva ozadja, ki lahko zavzemajo del voščilnice, celotno voščilnico ali pa so v središču pozornosti. Med brskanjem po youtubu sem naletela na kar nekaj koristnih napotkov. Nekaj izmed teh sem preizkusila tudi sama in vam jih predstavljam v videu, ki sem ga posnela na to temo.
 
 Verjetno se tiste, ki se  ukvarjajo z mixmedija stvaritvami, temu videu samo nasmejejo, ker je mogoče nekoliko amaterski, ampak kot veste jaz svoje "aha trenutke" rada delim z vami, mogoče je pa tu še kakšna taka zgubljena duša kot sem jaz, ki odkriva nove dimenzije ustvarjalnosti in ji bo ta moja objava prišla prav.

Da neham dolgovezit in vam na hitro predstavim kaj je nastalo. Torej vzela sem kos papirja v modri barvi, sedaj že veste, da se taki odpadni kosi pri meni valjajo po ustvarjalni mizi in ker mi jih škoda jih potem uporabim za take eksperimente. 
Omenjeno kos papirja sem prekrila z akrilno barvo, v videih, ki sem si jih sama pogledala so ustvarjalke uporabile Gesso. 

Za tiste, ki ne veste kaj Gesso je, naj vam zaupam, da je to "barva" s katero pripravimo platna na katere slikamo.  Ker pa je le ta podoben beli akrilni barvi in ker ga jaz v moji ustvarjalni zbirki nimam sem uporabila kar belo/krem akrilno barvo. Pustila sem, da se posuši.

Nadaljevala sem, tako da sem voščenke nanesla na pripravljeno podlago in jih zabrisovla kar s prsti. Prednost Distress voščenk je ta, da se lepo zabrisujejo in mešajo med seboj. Z dodatkom vode pa se obnašajo kot vsi ostali Distress izdelki.  
Ko sem bila z vzorcem, ki je nastal zadovoljna, sem čez postavila plastično šablono z vzorcem pik in z vlažilnim robčkom odstranila barvo, tako sem dobila zanimivo ozadje.

Moje raziskovanje pa se s tem ni zaključilo, saj sem na bel karton nanesla še štiri druge akrilne medije in tako preverila kako se voščenke obnašajo. Moje ugotovitve in mnenje si ravno tako lahko ogledate v priloženem videu.

Od besed pa sedaj k dejanjem. S pomočjo ozadij, ki so nastala za potrebe tega videa sem izdelala dve voščilnici, ki vam ju postavljam na ogled. Meni sta všeč in tehniko, ki sem jo danes predstavila bom zagotovo še kdaj uporabila, mogoče me pa zanese v mixmedija svet. ;)
 
 Lep ustvarjalni pozdrav do prihodnjič,
Vanja



Ni komentarjev:

Objavite komentar