petek, 19. maj 2017

kopiram odlične ideje ...

Vsi poznamo našo baltazarko Tino in včasih me njena inovativnost dobesedno "vrže na rit". Zadnja pogruntavščina navadnih šolskih flomastrov in acetona me je tako navdušila, da sem jo morala preizkusit in nad rezultatom sem navdušena :D
Če ste slučajno spregledali Tinine čira čare, prilagam povezavo do profila Najlepši par, kjer se je čarovnija dogajala :D
Kaj je nastalo pri meni, pa si lahko ogledate na spodnji fotografiji.
Tina je sicer pobarvala izrezek srca, sama pa sem se odločila, da pobarvam njene Divje vrtnice, ki sem jih najprej embosirala s pomočjo belega embosing prahu. 

Lep vikend vam želim in se beremo prihodnji teden,
Vanja

1 komentar:

  1. Naša Baltazarka je super in ima odlične pogruntavščine, prav tako pa so odlične tudi tvoje vrtnice. Je kar stvar za skopirat:)). Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši