sobota, 27. maj 2017

Ob 20. obletnici pivovarne

Čeprav je danes sobota in vikend, sem se odločila, da naredim izjemo in napišem eno prav posebno objavo.

Včeraj smo praznovali, no v bistvu je praznovala Pivovarna Mahnič iz Kozine, svoj 20. rojstni dan, a ker je lastnica in šefica Marija naša bivša soseda, družinska prijateljica in še kaj, je ta praznik en košček tudi naš.
Tako so na otvoritvi pred 20. leti izgledali moj tata, Marija, moja mama in moja sestra.
 Zgornja voščilnica je nastala za ta okrogel jubilej. Še dobro, da je Tina za Rayher oblikovala vrček piva, ki mi je za to voščilnico prišel še kako prav. 

Mariji in njeni pivovarni smo zaželeli vse najboljše za rojstni dan in obilo uspeha v naslednjih desetletjih.

Za vse radovedne in tiste, ki vas pot zanese v moje, primorske konce pa le naredite postanek v prijetnem ambientu domače pivovarne.

Lep vikend in se beremo v naslednjem tednu. 
Vanja




Ni komentarjev:

Objavite komentar