petek, 26. maj 2017

Počasi prihaja poletje ...

"Vroče poletje, 
voda hladi
senca zavetje 
ooo. eden tistih dni. 
Uu.
 čisto brez skrbi. tjarari ..."
 (Siddharta, Piknik)

Današnjo objavo sem začela malo drugače in sicer z uvodom ene meni ljubših, novejših pesmi mojega benda, ki ga spremljam že več kot 18 let. 

Pa, da ne bom preveč zašla v zgodovino in spomine, danes pokažem eno skoraj poletno obarvano voščilnico. Zunaj je vreme že skoraj poletno, malo se še aprilsko kuja, ampak počasi počasi prihaja in kliče k poletnim radostim, plaži, morju ...
 Lep ustvarjlani pozdrav, 
Vanja

2 komentarja:

  1. Vanči, svetovna je! :D Sem jo opazila že na FB ampak sem odhitela še sem pokukat. Čisto v tvojih krasnih barvah in prav veselo kliče poletne dni! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kul. Mi je takoj padla v oči. Vreme je ta pravo za sonćna očalca.

    OdgovoriIzbriši