torek, 13. junij 2017

20. obletnica zaključka osnovne šole

Pisalo se je leto 1997, v zraku je bilo čutiti pričakovanje, tremo, veselje in hkrati strah pred neznanim svetom v katerega smo se podajali.

Ja, na današnji dan pred 20-timi leti smo sošolke in sošolci letnik 1982, zaključili osnovno šolo. Kaj vse se je dogajalo v tistih osmih letih našega otroštva in zgodnjega mladostništva. Stkala so se trdna prijateljstva, zgodile so se prve ljubezni, prva razočaranja, prvi uspehi in padci, a vseeno so  to so bili časi brezskrbnosti, druženja, medsebojne pomoči in veljalo je načelo "vsi za enega, eden za vse"... Lepi časi, lepi spomini.

Ko smo se pred kratkim dobili, da se dogovorimo glede srečanja, je na plano privrelo še kup drugih spominov, dogodkov in doživetij, a ti bodo ostali za nas, sošolce :D

Ker me jezik zadnje čase ne uboga, sem se seveda javila, da ob tej in za to priložnost izdelam vabila in v glavi se mi je jasno narisala ideja, kaj hočem, da nastane. Tiste, ki me spremlajte tudi na Facebooku, ste videle, da sem pojamrala, da kljub vsemu papirju, ki ga premore moja ustvarjalna soba, nimam dovolj, da bi izdelala 35 vabil. No, ker je bilo potrebno vabila izdelati v rekordno hitrem času, mi ni preostalo drugega kot da v moji domači trgovini naberem dovolj vsega, da  jih izdelam.
V dobrih 10ih urah so bila pripravljena in odposlana na naslove mojih sošolcev in sošolk.
Mogoče bodo naslednje besede zvenele nekoliko samovšečno, ampak moram priznati, da so nastala čudovita vabila, ki odražajo lastnosti moje generacije. Skratka meni so zelo všeč in si ne morem pomagat. Verjetno vas zanima kakšna so ... 

Še vabila lepo poravnana na kupu in okrasitev na kuvertah.
Do našega srečanja nas loči še nekaj časa, ampak prepričana sem, da se bomo imeli lepo.

Do našega prihodnjega ustvarjalnega druženja pa en lep ustvarjalen pozdrav,
Vanja

5 komentarjev:

  1. Rekorderka vseh rekorderk. Upraviceno si lahko ponosna na svoj izdelek. Vsec so mi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kapo dol za ta projekt vabil na obletnico OŠ. Krasna so in verjamem, da so bili vsi navdušeni, ko so jih dobili. Lepo praznujte!

    OdgovoriIzbriši
  3. Madonca si bila pridna, da si v tako kratkem času vse to izdelala in res so lepa vabila. Upam, da jih bodo znali ceniti. Vsekakor pa verjamem, da bo krasno, ko se bosta znova videli in obudili vse spomine.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uff, velik zalogaj in hitro si tole izvedla. Da ne govorim o vloženem trudu, zdaj ni izgovorov, da nimajo časa priti. Če si se ti tako potrudila z vabili, morajo obvezno vsi priti na obeltnico.

    OdgovoriIzbriši
  5. Noro, res noro. Pa tako zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši