petek, 30. junij 2017

Najava poletne serije

Dodobra smo že zakorakali v poletje, šolski zvonci so odpeli svoje in čas je za morske, gorske, jezerske ali pa rečnate radosti. 
Meni vreme zadnje tedne ne prizanaša, muči me huda utrujenost in splošna lenoba.  Z muko tudi ustvarjam, ker sem brez energije, ampak še pred to "krizo" se mi je porodila ideja, da bi čez poletje objavljala izdelke, ki bodo nastali oziroma so že nastali, pa niso dobili priložnosti za objavo. Čeprav sem si obljubila, da bom letošnje poletje preživela bolj umirjeno in brez stresa, se zavedam, da brez vsaj malce ustvarjanja ne bo šlo, če ne drugega tistega za gušt kot pravimo na primorskem.

Serijo sem poimenovala:
"62 dni poletja".
Preden me okregate, da je poletje daljše od 62 dni, vem, ampak omejila se bom na dva najbolj poletna meseca, julij in avgust. Tako vas bo na blogu upam, da vsak dan pričakala fotografija izdelka brez opisa in razlage za koga ali kakšno priložnost je bila narejena. Da bo vse nekako bolj lahkotno.
Vabljeni k ogledu in spremljanju vsega kar bo čez poletje nastalo.

En lep poletno ustvarjalni pozdrav,
Vanja 


Slika plaže:https://www.google.si/search?q=sea&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi2ivLHi-DUAhXmJZoKHc6pBYoQ_AUIBigB&biw=1280&bih=889#tbm=isch&q=beach&imgdii=fxy_lSLF_o8dwM:&imgrc=AGBxnXQhtO-wMM:

Ni komentarjev:

Objavite komentar