torek, 6. februar 2018

Darilnica Klavdija DT 2018 - Rože

Današnja objava nastaja v sodelovanju z
http://www.darilnica-klavdija.si/
Naš tretji izziv v letošnjem letu je najmenjen rožam. Sama sem se odločila, da izdelam spomladanski venček posut s cvetjem. Kako izgleda si lahko ogledate na spodnji sliki.

Seznam uporabljenih pripomočkov:
- kos kartona,
- kozarec in večja skodelica ali krožnik,
- svinčnik,
- pinceta,
- vrvica,
- likanik,
- šablona rož,
- Big Shot,
- Distress Ink,
- prašniki,
- čipka,
- lepilna pištola,
- foamirana pena,
- papirnate rože.


Postopek izdelave

1. korak: Na karton najprej obrišemo krožnik (oz. večjo skodelico), nato pa še kozarec. Pri obrisovanju se ne trudimo, da bi bila oba  postavljena povsem na sredino, saj želimo doseči malo drugačen izgled našega venčka. S pomočjo škarij izrežemo zunanji in notranji krog in tako dobimo osnovo našega venčka.
2. korak: Tako kot smo to nekoč počeli v vrtcu in šoli, vrvico okrog naše kartonaste strukture dokler ne  prekrijemo celotnega  venčka. V primeru, ki ga danes predstavljam sem vrvico okrog kartona ovila najprej enkrat, potem pa sem šla na posameznih mestih še enkrat čez v nasprotno smer. Število ovijanj vrvice je lahko poljubno, dokler ne dosežemo željenega učinka.

3. korak: Iz foamirane pene sem s pomočjo rezalnih šablon in naprave Big Shot izrezala rože in liste.
4. korak: Cvetove in liste sem nato posenčila s pomočjo izbranih Distress Ink blazinic.
5. korak: Likalnik sem vklopila in nastavila na temperaturo za svilo, med čakanjem, da se segreje sem nekatere nekaterim cvetovom naredila majhne zareze. 
6. korak: Na segret likalnik s pomočjo pincete postavimo cvetove, tako da je posenčeni del obrnjen proti likalniku. Rahlo pridržimo in toplota likalnika začne peno krčiti in oblikovati v tridimenzionalen cvet.  Ko smo z obliko zadovoljni oziroma, ko  je cvet dovolj "napihnjen" sam odpade z likalnika. Postopek ponovimo za vse cvetove in liste.
7. korak: Posamezne cvetove postavimo enega v drugega in tako dobimo polne tridimenzionalne cvetove. V sredino cvetov s pomočjo ostrega predmeta (sama sem uporabila šilo) naredimo luknjico skozi katero vstavimo prašnike, ki naše cvetove naredijo še bolj realistične.

 8. korak: Ko imamo pripravljenih dovolj cvetov sledi postavitev le-teh na venček. Tu prepustimo domišljiji prosto pot.  Za piko na i lahko venčku dodamo še nekaj papirnatih cvetov in pa mašno iz čipke, ki lepo dopolni rustikalni videz.

Tako pripotovali smo na konce današnje predstavitve. 
Vabim vas tudi k ogledu videa, ki je nastal za to priložnost.

Do prihodnjič lep ustvarjalni pozdrav,
Vanja

4 komentarji:

  1. Pozdravljena spet nazaj, Vanči. Smo že pogrešali tvoje objave. :)
    Krasno idejo si spet pripravila. Zelo mi je všeč tvoj naravni venček z nežnimi cvetečimi rožami. Tale foamirana pena me tako zelo mika. Ti pa si tako lepo nam vse skupaj prikazla. Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisem še čisto nazaj, ker so me doleteli neki zapleti z zdravljenjem ... ampak prihajaj še nekaj videov, ki sem jih uspela pripravit v naprej, blog objav verjetno nekaj časa žal ne bo, ker roke zaenkrat delujejo z omejenim gibanjem ... upam, da se zadeva čim prej normalizira, ker idej in novosti se je nabralo kar nekaj

      Izbriši
  2. Uh, koliko dela je s temi rozicami, ampak rezultat je fenomenalen!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale pena je rs zanimiva. Čudovit venček si ustvarila in upam, da bo tovj arok akmalu bolje.

    OdgovoriIzbriši