četrtek, 1. februar 2018

Testiranje mat papirja in voščilnica

Tale današnja objava je še lanskoletni dolg. V eni izmed skupin na Facebooku je namreč ena od ustvarjalk (Tanja) postavila vprašanje, ki se je navezovalo na barvanje na posebnem papirju, ki ga je kupila "ponesreči".
 Pa saj same veste kako se včasih končajo ti pogovori in komentarji znajo biti včasih peklenski, priznam tudi sama znam včasih odgovoriti nekoliko strogo in v stilu: "Ja kako pa tega ne veš?!" 
No, tokrat sem sprejela izziv in Tanji predlagala, da v zameno za en košček papirja naredim  test s čim lahko barvaš na ta neznani papir. Strinjala se je in čez nekaj dni sem prejela kuverto z nekaj kosi papirja.
Papir sem si ogledala, ga pretipala in analizirala, se podala na splet in skušala ugotoviti kaj je to za eno čudo, a medtem se je zgodilo en kup drugih stvari in papir je obsedel na moji mizi in potrpežljivo čakal. Vse do decembrsko/januarskega Card kita, na katerega sem naročena pri Pink & Paper, v katerem sem dobila Ranger-jev Distress Speciality Stamping Paper. Ko sem ta papir odprla in potipala me je spomnil na papir, ki mi ga je poslala Tanja. 
Čeprav je na prvi pogled deloval kot da je glossy sem ob branju opisa ugotovila, da gre za mat papir za odtiskovanje štampiljk, ki imajo veliko detajlov,  ter da je uporaben z vsemi proizvodi iz linije Distress, ki jih tako ali drugače lahko uporabljamo za barvanje. Pa sem iz moje zbirke povlekla vse kar običajno uporabljam za barvanje in se lotila testiranja. 
Kakšne rezultate sem dobila si lahko ogledate v spodnjem videu in na fotografiji.
Ker pa sem hotela narediti še korak dlje sem papir testirala tudi v praksi z barvanjem, ki je privedlo, da sem stestirala še druge izdelke iz Card Kit-a in nastala je še drugi del videa in tale voščilnica.


Upam, da bodo moje ugotovitve Tanji in še komu prišle prav, zase lahko rečem, da se bom definitvno še poslužila uporabe mat papirja.

Do prihodnje objave pa vas lepo pozdravljam in vam želim čim več ustvarjalnosti.
Vanja

Ni komentarjev:

Objavite komentar